رئیس مجلس شورای اسلامی در آخرین برنامه سفر خود به استان گلستان با خانواده شهید سید مهدی حسینی دیدار کرد.
کد خبر: ۳۴۴۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲ 17 December 2016
 رئیس مجلس شورای اسلامی در آخرین برنامه سفر خود به استان گلستان با خانواده شهید سید مهدی حسینی دیدار کرد.

علی لاریجانی عصر جمعه در آخرین روز سفر به استان گلستان با خانواده شهید مدافع امنیت پایدار «سید مهدی حسینی» دیدار و گفتگو کرد.

سروان شهید پاسدار سید مهدی حسینی روز دوشنبه در منطقه سراوان سیستان و بلوچستان بر اثر برخورد با تله انفجاری به شهادت رسید و مراسم تشییع پیکر این شهید روز چهارشنبه گذشته در گرگان برگزار شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی را در این دیدار استاندار گلستان، فرمانده سپاه نینوا، نمایندگان استان در مجلس و برخی مسئولان استانی همراهی می‌کردند. شهید حسینی ۳۱ سال سن داشته و یک فرزند پسر دارد.

 لاریجانی در سفر سه روزه خود به گلستان ابتدا در جلسه شورای اداری شهرستان‌های غرب استان شامل بندرگز، کردکوی، ترکمن و گمیشان شرکت کرد و سپس در جمع منتخبین بخش کشاورزی، دامداری و صیادی که در شهرستان کردکوی حضور یافت. وی شامگاه چهارشنبه با آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان دیدار کرد.

دیدار با آیت الله میبدی مدیر حوزه علمیه رضویه گرگان، حضور در گلزار شهدای گرگان و شرکت در اجلاسیه چهار هزار شهید گلستان در محل دائمی نمایشگاه های استان در جاده گرگان - آق قلا، از برنامه‌های روز دوم سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به گلستان بوده است.

رئیس مجلس روز گذشته در شهرستان‌های علی آبادکتول، آزادشهر و در جشن وحدت گنبدکاووس حاضر شد.

حضور در جلسه شورای اداری چهار شهرستان شرق استان در شهرستان کلاله، نشست با فعالان اقتصادی گلستان و شرکت در جلسه شورای اداری استان در گرگان برنامه روز پایانی سفر رئیس مجلس شورای اسلامی در گلستان بوده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار