کد خبر: ۲۸۱۵۷۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۲ 20 August 2016
فرماندار علی‌آبادکتول گفت: در هفته دولت امسال ۶۹ پروژه عمرانی و طرح تولیدی با اعتباری بالغ‌ بر ۵۳۶ میلیارد ریال در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

احمد تجری مفرد عصر شنبه در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها و طرح‌های تولیدی امکان بهره‌مندی ۲۰ هزار و ۶۴۲ خانوار و قابلیت اشتغالزایی برای ۴۴۵ نفر در شهرستان فراهم می‌شود.

وی افزود: همچنین در این ایام ۱۲ پروژه عمرانی و طرح تولیدی با اعتباری حدود ۹۹ میلیارد ریال کلنگ زنی می‌شود.

وی ادامه داد: حوزه جهاد کشاورزی با ۱۴ پروژه قابل‌افتتاح و پنج طرح تولیدی بیشترین طرح و پروژه را در هفته دولت داراست.

فرماندار علی‌آبادکتول همچنین به عملکرد سه‌ ساله دولت تدبیر و امید در شهرستان اشاره و تصریح کرد: از آغاز به کار دولت یازدهم تاکنون ۵۳۸ پروژه عمرانی و طرح تولیدی اشتغالزا باا عتباری بالغ‌ بر ۱۷۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در این شهرستان افتتاح‌ شده و به بهره‌برداری رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در این مدت عملیات اجرایی ۴۴ پروژه عمرانی و طرح تولیدی اشتغالزا بااعتباری حدود ۱۱۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان آغازشده است.

تجری اضافه کرد: در این مدت شهرستان علی‌آبادکتول در حوزه بهداشت و درمان، کشاورزی و منابع طبیعی، امور زیربنایی، تربیت‌بدنی، آموزشی، انرژی و فرهنگ، هنر و گردشگری پروژه و طرح داشته است.

به گفته فرماندار علی‌آبادکتول بیشترین پروژه‌ها و طرح‌های این دولت در بخش زیر بنایی با ۱۹۹ پروژه و کمترین آن‌ها مربوط به حوزه فرهنگ، هنر و گردشگری با هفت پروژه بوده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار