مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان خبر داد
وی با بیان اینکه 64 جایگاه سی‎.‎ان.جی در استان گلستان وجود دارد، افزود: در هفته دولت امسال 85 پروژه گازرسانی در استان گلستان با هزینه‎ای بالغ بر 246 میلیارد ریال به بهره‎برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۲۷۸۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶ 16 August 2016
مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان گفت: در هفته دولت 85 پروژه گازرسانی در استان گلستان با هزینه‎ای بالغ بر 246 میلیارد ریال به بهره‎برداری خواهد رسید.
 صفر‎علی جمال‎لیوانی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان با بیان اینکه 100 درصد جمعیت شهری استان گلستان از نعمت گاز برخوردار هستند، اظهار کرد: این در حالی است که 89 درصد جمعیت روستایی استان نیز از گاز طبیعی بهره‎مند هستند.

وی با بیان اینکه 64 جایگاه سی‎.‎ان.جی در استان گلستان وجود دارد، افزود: در هفته دولت امسال 85 پروژه گازرسانی در استان گلستان با هزینه‎ای بالغ بر 246 میلیارد ریال به بهره‎برداری خواهد رسید.

8 هزار و 70 کیلومتر شبکه گازرسانی توسط شرکت گاز گلستان ایجاد شده است

مدیرعامل شرکت گاز گلستان ادامه داد: با احتساب پروژه‎های قابل افتتاح در هفته دولت تعداد 782 روستا و همچنین کل شهرهای استان یعنی 29 شهر از نعمت گاز بهره‎مند می‎شوند.

جمال‎لیوانی یادآور شد: تا تاریخ 23 مردادماه در استان گلستان 8 هزار و 70 کیلومتر شبکه گازرسانی توسط شرکت گاز گلستان ایجاد شده است و همچنین بیش از 264 هزار انشعاب گاز در استان گلستان نصب شده است.

وی با بیان اینکه استان گلستان بیش از 503 هزار مشترک گاز دارد، گفت: بیش از یک میلیون و 800 هزار گلستانی از یک میلیون و 900 هزار جمعیت این استان از گاز طبیعی بهره‎مند هستند.

مدیر عامل شرکت گاز گلستان از بهره‎مندی 509 واحد صنعتی کوچک و متوسط از نعمت گاز در استان خبر داد و ابراز داشت: تا پایان سال در استان گلستان 30 روستا گازرسانی خواهد شد که از این تعداد، پروژه گازرسانی 10 روستا در هفته دولت به بهره‎برداری خواهد رسید.

استفاده بهینه از گاز اقدام و عمل واقعی به اقتصاد مقاومتی است

جمال‎لیوانی با بیان اینکه طرح‎ گازرسانی 89 روستای استان گلستان در دست اجرا است، افزود: از این تعداد سه روستا در شهرستان آزادشهر، چهار روستا در شهرستان رامیان چهار روستا شهرستان علی‌آبادکتول، 23 روستا شهرستان کلاله، سه روستا شهرستان گالیکش، 10 روستا  شهرستان گنبدکاووس، 35 روستا شهرستان مراوه‌تپه و شش روستا در شهرستان مینودشت قرار دارند که انتخاب این تعداد روستا در هر شهرستان بر حسب میزان جمعیت برخوردار از نعمت گاز بوده است.

وی استفاده بهینه از گاز را اقدام و عمل واقعی به اقتصاد مقاومتی دانست و خاطرنشان کرد: استان گلستان در سال 1394 نسبت به سال 1393 تقریبا هشت درصد با وجود اینکه دما نسبت به سال قبل کاهش یافته بود کمتر از گاز استفاده کردند که بخشی از این مهم به دلیل اطلاع رسانی و فرهنگ‎سازی اصحاب رسانه استان گلستان بوده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار