امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام گفت : ، صدور انقلاب ما با سرعتی فراتر از تصور، دنیا را گرفته است، یک زمانی در اوج غربت و مظلومیت در زیر بمباران دشمن، شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا سر داده می شد و امروز نسل جوان و دانشجوی آمریکا و اروپا در دانشگاه‌های این کشورها، شعار نابودی اسرائیل را مطرح می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۶۶۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۵ 10 May 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام اله نور کریمی تبار بیان داشت :  سال ۱۴۰۱ به‌خاطر یک صحنه‌سازی که برنامه ریزی کرده بودند، با تبلیغات رسانه‌ای تلاش داشتند که کشور ما را به‌هم بریزند، ندای حقوق بشر سردادند، پلیس و حافظ امنیت ما را زنده زنده و آمبولانس حامل مجروح را به آتش کشیدند، اما رسانه‌های غربی از اغتشاشگران حمایت می‌کردند، آیا امروز دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های آمریکا و اروپا حقی ندارند که از آن‌ها دفاع شود.

وی افزود : آیا زن و کودکان مظلوم فلسطین و غزه حقی ندارند که از آن‌ها دفاع شود، این برخوردهای دوگانه را ببینیم و عبرت بگیریم، به ویژه غرب گراهایی که در هجمه علیه اسلام و ارزش‌های دینی همگام و پیشگام رسانه‌های دشمن هستند.

امام جمعه ایلام مطرح کرد : مسلمانان مظلومی که جان سالم به‌در بردند و در رفح اسکان پیدا کردند، از گرسنگی و سختی‌هایی که بر آنها تحمیل شد، رنج می برند اما امروز با وقاحت تمام، جنایت، نسل‌کشی و تحریم را تکرار می‌کنند، آمریکا حامی رژیم جنایت‌کار اسرائیل است، هم در تبلیغات و هم در تسلیحات از این رژیم جنایتکار حمایت می‌کند و امروز باید اسرائیل غاصب به‌شدت مورد تنفر جامعه جهانی قرار بگیرد.

وی  با بیان اینکه امروز فصل جدیدی آغاز شده که دنیای معاصر، مغلوب فضاسازی رسانه‌های غربی نشده و از برکت انفجار اطلاعات و رسانه‌های جهانی، واقعیت ها آشکار شده است، گفت: روندی که امروز در دنیا پیش می‌رود، مسیری در راستای تحقق شعارهای انقلاب اسلامی است و خداوند بزرگ را بر این نعمت سپاس‌گزاریم.

امام جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت ولادت کریمه اهل‌بیت حضرت فاطمه معصومه(س)، دهه کرامت، روز دختر و آغاز هفته حج، مطرح  کرد: وجود حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) نعمت بزرگی است که خداوند متعال در مسیر مردم کشور ما قرار داده است.

وی خاطرنشان کرد  حضرت امام صادق(ع) قبل‌از تولد پدر گرامی‌شان امام موسی کاظم(ع) خبر تولد آن حضرت را خبر می‌دهد و اجر زیارت او را عیان می‌کند، اجر زیارت ایشان اگر چنانچه بامعرفت باشد، موجب بهشتی شدن انسان می شود.

 حجت الاسلام اله نور کریمی تبار  با اشاره به ویژگی‌های ارزشمند حضرت فاطمه معصومه(س) ابراز کرد: هجرت از مدینه برای رسیدن به برادر، دانش فوق‌العاده و قدرت تأثیرگذاری بر دیگران از ویژگی های بارز آن حضرت است و روز تولد آن حضرت به عنوان روز دختر نامگذاری شده است.

وی تاکید کرد : هدف آنها در شعار "زن، زندگی، آزادی" پایمال کردن کرامت زن، دختر و مادر بود و تمام‌قد به صحنه آمدند که این کرامت انسانی دختر را پایمال کنند ولی امروز شعارهای جمهوری اسلامی فراتر از مرزهای ما به پیش می‌رود و هرگز متوقف نخواهد شد چرا که مطابق با نیازهای فطری انسان‌ها است.

امام جمعه ایلام  با اشاره به اینکه شعار آزادی، عدالت و برادری شعارهایی نیست که متوقف شود و امروز می‌بینیم از حرکت انقلاب ما در دنیا استقبال می‌شود، افزود: بایستی الگوی دختر اسلامی را هم به دنیا ارائه کنیم و حضرت فاطمه معصومه(س) به‌عنوان یک الگو قابل ارائه به دنیای تشنه معرفت امروز است./ع

 

بیشتر بخوانید :

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار