مدیرکل استاندارد ایلام:
مدیرکل استاندارد ایلام گفت: اجرای طرح «سفیر استاندارد» در مدارس آغاز شد. به منظور ارتقاء سطح آگاهی کودکان و نوجوانان در زمینه استاندارد، کارشناسان اداره‌کل استاندارد ایلام در راستای طرح «سفیر استاندارد»، در مدارس حضور پیدا کردند.
کد خبر: ۱۱۶۷۵۷۳
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۵ 20 May 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ یادگار محمدی با حضور در مدرسه ابتدایی دخترانه بصیرت شهر ایلام، اظهار کرد: اجرای طرح «سفیر استاندارد» همزمان با دهه کرامت در مدارس آغاز و تا پایان سال‌جاری در مدارس استان استمرار خواهد داشت.

محمدی عنوان کرد: اجرای طرح «سفیر استاندارد» می‌تواند بستر مناسبی برای افزایش اعتماد مردم به خصوص کودکان و نوجوانان به موضوع استاندارد به عنوان آینده سازان جامعه و مسئولیت پذیر نسبت به استاندارد کالا و خدمات باشد.

مدیرکل استاندارد ایلام بیان کرد: از مهمترین اهداف این طرح، ایجاد تقویت و نهادینه سازی فرهنگ استاندارد در میان کودکان و نوجوانان در کسب دانش در زمینه استانداردها، حس مسئولیت پذیری، ارتقاء سلامت عمومی جامعه و آشنایی مناسب در رابطه با استانداردها و سازمان ملی استاندارد ایران به عنوان ضامن ایمنی و سلامت جامعه خواهد بود.

در آغاز این طرح، کارشناسان استاندارد، دانش آموزان را با آموزه‌هایی در رابطه با استاندارد و الزامات رعایت آن در زندگی آشنا کردند./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار