مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام گفت: پنج هزار جلد سند مالکیت برای اهالی روستاها و شهرهای کوچک این استان طی ۲ گذشته صادر و تحویل متقاضیان شد.
کد خبر: ۱۱۶۳۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۹ 20 April 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ حبیب‌الله محبی  اظهار داشت: این تعداد صدور سند با هدف ساماندهی نظام مالکیت منازل مسکونی با همکاری ثبت اسناد و املاک ایلام در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت صادر شده است.

وی افزود: صدور سند برای خانه های روستایی و شهرهای کوچک تضمین مالکیت و ارزش دادن به تثبیت مالکیت خانه های مسکونی، جلوگیری از تعارض مالکان و وجود وثیقه ای مطمئن برای اخذ تسهیلات را درپی دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام با بیان اینکه روستاها امروز به عنوان محورهای پیشرفت کشور هستند، یادآور شد: توسعه روستاها به عنوان محرک پیشرفت شهرها می تواند یک رشد متوازن و مطلوب در استان را رقم بزند.

محبی از تهیه و بازنگری طرح هادی در ۱۳۸ روستای استان طی ۲ سال گذشته خبر داد و گفت: اجرای طرح هادی در سطح این تعداد روستا شامل شن ریزی، جوی و جدول، پل، پیاده رو سازی، بیس و آسفالت گرم با اعتباری معادل سه هزار و ۵۳۰ میلیارد ریال نیز انجام شده است.

وی عنوان کرد: همچنین در این بازه زمانی هزار و ۳۲۰ قطعه زمین روستایی به متقاضیان واحد شرایط، جهت احداث مسکن واگذار شده است./م

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار