مدیر شعب بانک سپه در استان ایلام گفت : ۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج توسط بانک سپه این استان در سال گذشته پرداخت شده است.
کد خبر: ۱۱۶۴۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۰ 29 April 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ روح الله بهمنی بیان داشت : رشد پرداخت تسهیلات بانک سپه در این استان طی سال گذشته ۵۲ درصد بوده است، یادآور شد: این در حالی است که پرداخت تسهیلات در سایر شبکه‌های بانکی استان حدود ۳۰ درصد بوده است.

وی افزود: بانک سپه استان در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، طی چهارسال گذشته، در ۱۱ طرح از جمله در بخش‌های درمان، آموزش، نوسازی مدارس، ورزشی و تأمین نوشت‌افزار و تامین تبلت (در ایام کرونا) برای دانش‌آموزان نیازمند مشارکت داشته است.

بهمنی ادامه داد : سال گذشته از محل نذورات و کمک‌های خودجوش همکاران بانک سپه در سراسر کشور خدمات مطلوبی به زائران اربعین حسینی در مرز مهران ارائه شد.

وی خاطرنشان کرد : استقرار ۱۶ خودپرداز سیار و ثابت در مسیرهای پرتردد زائران در شهر مهران و پایانه مرزی، ایجاد باجه خدمات الکترونیک در محل موکب بانک و همچنین تأمین و فروش ارز زائران از جمله خدمات این بانک در ایام اربعین حسینی بوده است

 مدیر شعب بانک سپه در استان ایلام افزود : در پرداخت تسهیلات تکلیفی به مددجویان کمیته امداد از محل تبصره ۱۸ در جزء چهار، ۱۰۰ درصد تسهیلات پرداخت و در جزء سه نیز ۹۰ درصد تسهیلات تکلیفی پرداخت شده که از مجموع ۲۰۰ میلیارد ریال، تاکنون ۱۸۰ میلیارد ریال آن پرداخت شده است./ع

 

بیشتر بخوانید :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار