مسؤول اردویی راهیان نور سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اعزام اقشار مختلف بسیج این استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور گفت: طبق پیش‌بینی‌ها ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از اقشار مختلف بسیج استان طی آذرماه از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۴۱۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۹ 04 December 2023

به گزارش تابناک زنجان، حسین حیدری، مسؤول اردویی راهیان نور سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اعزام اقشار مختلف بسیج استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اظهار داشت: این دوره از اردو‌های راهیان نور از روز‌های نخست آذرماه آغاز و تا آخر همین ماه ادامه دارد که طبق برنامه‌ریزی‌ها ۲ هزار و ۵۰۰ بسیجی در این بازه زمانی در حال اعزام به مناطق عملیاتی جنوب کشور هستند.

مسؤول اردویی راهیان نور سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه در این دوره در مجموع، اعزام‌ها در ۶ دوره انجام می‌شود که تعداد بیشتر آن‌ها را قشر دانش‌آموزان تشکیل می‌دهد، افزود: اردو‌ها در بازه زمانی ۴ روزه به اتمام می‌رسد.

وی با بیان اینکه از این ۶ دوره سه دوره مربوط به بسیج دانش‌آموزی است که آخرین دوره این قشر طی دو روز آینده به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند، ادامه داد: همچنین قالب اقشار مختلف بسیج اعم از بسیج اساتید، فرهنگیان، طلاب، پزشکی، ورزشکاران، کارگری، کارمندی، اصناف، حقوق‌دانان، صنعت و معدن و... در این دور از راهیان نور حضور دارند.

حیدری با اشاره به اینکه زائران از یادمان‌های القمه، الوند، شلمچه، هویزه، طلائیه، موزه دفاع مقدس خرمشهر بازدید می‌کنند، ادامه داد: یک رزمایش خوبی در بین برنامه‌ها برای زائران هم تدارک‌دیده‌شده است.

مسؤول اردویی راهیان نور سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به هدف اجرای این برنامه گفت: عمده هدف ما انتقال فرهنگ ایثار و شهادت، فرهنگ جبهه و شناساندن مناطق عملیاتی و چگونگی جنگ و... از جمله اهدافی است که در قالب جهاد تبیین توسط روایان به اقشار مختلف بسیج بازگو می‌شود.

وی گفت: در حال حاضر بعد از اتمام دوره، در بازه زمانی بهمن‌ماه و اسفندماه سال‌جاری راهیان‌نور عمومی برگزار می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند شرکت کنند.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار