مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان از مصرف بیش از ۳ میلیارد و ۴۱۸ میلیون مترمکعب گاز طبیعی توسط مصرف‌کنندگان زنجانی در بخش‌های خانگی، تجاری و صنعتی طی سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۴۰۷۰
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۳ 24 April 2024

به گزارش تابناک زنجان و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان، رحیم سلیمانی‌نژاد از رشد حدود ۵ درصدی مصرف گاز در بخش‌های مختلف خبر داد و اظهار کرد: در سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۳ میلیارد و ۲۶۵ میلیون و ۲۳۷ هزار مترمکعب گاز طبیعی در استان زنجان شده بود.

وی افزود: مصرف گاز در سال گذشته نسبت به مدت مشابه در سال قبل آن، بالغ بر ۱۵۲ میلیون و ۲۷۰ هزار مترمکعب افزایش داشته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان تصریح کرد: افزایش سالانه تعداد مشترکان گاز طبیعی و ورود مشترکان جدید به چرخه مصرفی از یک سو و بالا بودن الگوی مصرفی مشترکان از سوی دیگر موجب افزایش مصرف گاز در استان نسبت به سال گذشته شده است.

سلیمانی‌نژاد یادآور شد: در یک سال گذشته بیش از ۲۰ هزار مشترک در بخش خانگی، بیش از ۳ هزار مشترک در بخش تجاری و ۲۱۶ مشترک در بخش صنعتی به تعداد مصرف کنندگان گاز طبیعی در استان افزوده، شده است.

او تامین ایمن و پایدار گاز مشترکان را از جمله برنامه‌های اصلی شرکت گاز استان زنجان برشمرد و افزود: شرکت گاز زنجان با تلاش شبانه‌روزی در راستای مدیریت پایداری شبکه گازرسانی به دنبال کسب رضایتمندی مصرف کنندگان گازطبیعی در استان است.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار