فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس گفت: از ابتدای سال تاکنون میزان کشفیات موتورسیکلت‌های سرقتی در گنبدکاووس ۶۱ درصد افزایش پیدا کرده‌است.
کد خبر: ۱۱۳۶۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۵ 07 November 2023

به گزارش تابناک گلستان، سرهنگ نادعلی صادقی اظهارکرد: اولویت ما در حفظ امنیت اجتماعی پایدار ارتقاء آن درجامعه، مبارزه با سرقت، برخورد با معتادان متجاهر و هنجارشکنان است و در این راستاطرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی با بهره‌گیری از تمام توان و امکانات موجود اجرا شده است.

وی تصریح‌کرد: تلاش داریم تا با گشت‌های محسوس و نامحسوس، امنیت و آرامش شهروندان را بیش از پیش تامین کنیم و در این حوزه با کسی تعارف نداشته و خط قرمز ما امنیت و آرامش شهروندان است.

فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس با بیان اینکه آمار سرقت‌های امسال نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کرده‌است، ابرازکرد: از ابتدای سال تاکنون تاکنون میزان وقوع سرقت‌ها نسبت به مدت مشابه سال قبل در سرقت خودرو ۴۸ درصد، اماکن خصوصی ۲۸ درصد، موتورسیکلت ۱۴ درصد و اماکن دولتی سه درصد کاهش داشته است و میزان کشفیات در همین مدت در خودرو ۱۱۹ درصد، اماکن خصوصی۱۴ درصد و موتورسیکلت ۶۱ درصد افزایش داشته‌است.

وی ادامه داد: در عملیات‌های پلیسی از تمام ظرفیت‌ها و تجهیزات شهرستان استفاده کرده و توانستیم ۲۱۸ سارق را در حوزه‌های یادشده دستگیر کنیم که نسبت به مدت مشابه در سال قبل ۲۶ درصد رشد داشته‌است.

صادقی گفت: در یکی از این عملیات‌ها در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر سرقت مسلحانه منزل، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی بیان کرد: با انجام اقدامات فنی و گستره چتر اطلاعاتی، سارقان مسلح به منزل در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و با هماهنگی قضایی طی یک اقدام غافلگیرانه در یکی از شهرستان‌های اطراف دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس ابرازکرد: از مخفیگاه سارقان، اموال مسروقه کشف و ضبط شد و به مالباخته تحویل شد.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار