فرماندار گنبدکاووس گفت: طرح اشتغال روستا محور در 15 روستای شهرستان گنبدکاووس به صورت ویژه اجرا می‌شود و صاحبان مشاغل می‌توانند از تسهیلات ارزان در این راستا استفاده کنند.
کد خبر: ۱۱۳۴۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۰ 28 October 2023

به گزارش تابناک گلستان، مهدی دهرویه در خصوص آخرین وضعیت حل مشکل صاحبان کارگاه‌های تولیدی در روستای «آق‌آباد» شهرستان گنبدکاووس، اظهار کرد: ۵۳ درصد مردم گنبدکاووس در روستا‌ها زندگی می‌کنند و از این رو بهبود معیشت مردم روستا با هدف ماندگاری در روستا از اهداف ما است.

وی ادامه داد: ۱۵ روستا مورد هدف طرح اشتغال روستا محور قرار گرفته و سعی بر این شده با توسعه روستا، اشتغال روستایی نیز گسترش یابد.

فرماندار گنبدکاووس تاکید کرد: در خصوص روستای آق‌آباد به دلیل پراکندگی کارگاه‌ها مشکلاتی برای تامین برق وجود دارد که در صورت تجمیع کارگاه‌ها در یک نقطه، می‌توان کمک کرد تا مشکل برق کارگاه‌ها در این روستا را حل کرد.

دهرویه گفت: در حال پیگیری هستیم در صورت وجود اراضی ملی در این روستا، ملکی در اختیار صاحبان کارگاه قرار بگیرد تا این مشکل حل شود.

وی تاکید کرد: در پرداخت تسهیلات با محوریت اشتغال روستا محور، از محل تبصره ۱۸ تسهیلات لازم به صاحبان این گارگاه‌ها تعلق می‌گیرد و اگر این عزیزان از این تسهیلات استفاده نکرده‌اند، مراجعه کرده و درخواست استفاده از این تسهیلات را ارائه دهند.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار