رئیس ستاد انتخابات گلستان گفت: تاکنون در پنجمین روز از آغاز ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس، 142 گلستانی ثبت نام خود را قطعی کردند.
کد خبر: ۱۱۳۳۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۸ 23 October 2023

به گزارش تابناک گلستان، سید علی مهاجر شامگاه دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پنجمین روز از ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی، تاکنون ۱۴۲ نفر شامل ۱۳ زن و ۱۲۹ مرد در گلستان ثبت نام خود را نهایی کردند.

وی افزود: باتوجه به اختلالات به وجود آمده در سامانه، این آمار اولیه بوده و تا ساعت دیگر آمار قطعی روز پنجم اطلاع رسانی خواهد شد.

مهاجر ادامه داد: تا کنون در حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا ۵۰ نفر، علی‌آباد ۱۳ نفر، رامیان و آزادشهر ۱۴ نفر، گنبدکاووس ۱۹ نفر، کردکوی بندر گز بندر ترکمن و گمیشان ۲۴ نفر، مینودشت گالیکش کلاله و مراوه‌تپه ۲۲ نفر ثبت نام کرده اند.

رئیس ستاد انتخابات گلستان افزود: از این تعداد ۵ نفر با مدرک کارشناسی، ۱۰۹ نفر کارشناسی ارشد، ۲۵ نفر دکتری و ۳ نفر هم حوزوی هستند.

سیدعلی مهاجر اظهار کرد: ۵۹ نفر از این افراد بین ۳۰ تا ۴۵ سال، ۳۱ نفر بین ۴۵ تا ۵۰، ۲۲ نفر بین ۵۰ تا ۵۵ سال، ۵ نفر بین ۶۰ تا ۶۵ و یک نفر بین ۶۵ تا ۷۰ سال در این دوره از انتخابات ثبت نام کرده اند.

وی با اشاره به اینکه چهارشنبه ۳ آبان، آخرین مهلت ثبت نام می‌باشد افزود: از تمامی متقاضیان تأیید شده در مرحله پیش ثبت نام می‌خواهیم زمان ثبت نام خود را به آخرین روز مهلت تعیین شده موکول نکرده و با نهایی کردن مدارک در پنجره واحد وزارت کشور حضور یا عدم حضور خود را در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام کنند.

رئیس ستاد انتخابات گلستان ادامه داد: در صورت بروز هرگونه مشکل و داشتن سؤال، داوطلبین می‌توانند از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر با شماره ۷۶۷۶ تماس حاصل و با کارشناسان وزارت کشور در ارتباط باشند.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار