رئیس ستاد انتخابات گلستان گفت: با پایان شمارش تعداد داوطلبان در پنجمین روز از مرحله ثبت نام نهایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، 232 نفر ثبت نام خود را قطعی کردند.
کد خبر: ۱۱۳۳۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۸ 23 October 2023

به گزارش تابناک گلستان، سید علی مهاجر شامگاه دوشنبه در گفتگو با بخش خبری شامگاهی شبکه گلستان اعلام کرد: با پایان پنجمین روز از ثبت‌نام قطعی داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، تاکنون ۲۳۲ نفر ثبت نام خود را نهایی کردند.

وی افزود: از این ۲۳۲ نفر، ۲۲ نفر زن و ۲۱۰ نفر مرد بوده اند که باتوجه به تقسیم بندی حوزه ها، حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا ۷۶ نفر، علی‌آباد ۲۲ نفر، رامیان و آزادشهر ۲۵ نفر، گنبدکاووس ۳۲ نفر، کردکوی بندر گز بندر ترکمن و گمیشان ۳۹ نفر، مینودشت گالیکش کلاله و مراوه‌تپه ۳۸ نفر ثبت نام کرده اند.

رئیس ستاد انتخابات گلستان افزود: از این تعداد ۷ نفر با مدرک کارشناسی، ۱۸۱ نفر کارشناسی ارشد، ۳۸ نفر دکتری و ۶ نفر هم حوزوی هستند.

سیدعلی مهاجر اظهار کرد: در تقسیم بندی بر اساس سن، ۹۰ نفر از این ۲۳۲ نفر بین ۳۰ تا ۴۵ سال، ۵۰ نفر بین ۴۵ تا ۵۰، ۴۵ نفر بین ۵۰ تا ۵۵ سال، ۳۴ نفر بین ۵۵ تا ۶۰ و ۳ نفر بین ۶۵ تا ۷۰ سال در این دوره از انتخابات مجلس ثبت نام کرده اند.

وی با اشاره به اینکه چهارشنبه ۳ آبان، آخرین مهلت ثبت نام می‌باشد افزود: از تمامی متقاضیان تأیید شده در مرحله پیش ثبت نام می‌خواهیم زمان ثبت نام خود را به آخرین روز مهلت تعیین شده موکول نکرده و با نهایی کردن مدارک در پنجره واحد وزارت کشور حضور یا عدم حضور خود را در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام کنند.

به گزارش فارس، در پیش ثبت‌نام انتخابات در گلستان ۹۵۹ نفر نام‌نویسی کرده بودند که برای ۶۰۹ نفر از آنان کد رهگیری ارسال شده است.

همچنین استان گلستان با ۱۴ شهرستان، دارای ۶ حوزه انتخابیه با مجموع هفت نماینده در مجلس شورای اسلامی است.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار