جانشین فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس گفت: ماموران انتظامی شهرستان گنبدکاووس در عملیات‌های جداگانه ۱۹ سارق را شناسایی و دستگیر کردند و این سارقان به ۴۳ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.
کد خبر: ۱۱۲۴۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۱ 05 September 2023

به گزارش تابناک گلستان و به نقل از خبرگزاری فارس، نادعلی صادقی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهارکرد: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت در گنبدکاووس، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح‌کرد: ماموران پس از انجام یکسری اقدامات تخصصی و اطلاعاتی گسترده وهماهنگی با مراجع قضایی، موفق شدند ۱۹ سارق را شناسایی و در عملیات‌های جداگانه آن‌ها را دستگیر کنند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان‌کرد: متهمان در تحقیقات اولیه و پس از مواجهه با مستندات پلیس، چاره‌ای جزء اقرار نداشتند و به ۴۳ فقره انواع سرقت از جمله سرقت منزل، کابل برق، محتویات داخل خودرو، سرقت خودرو، موتورسیکلت، اماکن خصوصی، سرقت مغازه و سرقت معابر عمومی در گنبدکاووس اعتراف کردند.

وی بیان کرد: شهروندان با رعایت اصول پیشگیری از سرقت و توجه به هشدار‌های پلیس، دست سارقان را از اموالشان کوتاه کنند و ضمن توجه به اقدامات پیشگیرانه هرگونه موارد مشکوک را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیس اطلا‌ع‌رسانی نمایند.

برچسب ها: گنبدکاووس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار