دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گنبدکاووس گفت: برای ارج نهادن به شان و مقام پزشکان و رسیدگی سریع به پرونده‌های این جامعه هدف، شعبه ویژه رسیدگی به جرائم پزشکی در دادگستری گنبدکاووس فعال شد.
کد خبر: ۱۱۲۳۲۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۷ 28 August 2023

به گزارش تابناک گلستان و به نقل از خبرگزاری فارس، حسینعلی ایزد پیش از ظهر امروز در جلسه شورای سلامت با حضور معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس و جمعی از پزشکان و مدیران بیمارستان‌های گنبدکاووس اظهارکرد: یکی از وظایف دادستان در حوزه بهداشت و درمان مطالبه حق و حقوق مردم است و در این راستا تلاش داریم تا بتوانیم با ایجاد همدلی و گذشت مشکلات بین بیماران و پزشکان را حل کنیم.

وی تصریح کرد: برای رسیدگی سریع به جرائم حوزه پزشکی و ارج نهادن به مقام و جایگاه پزشکان شعبه ویژه رسیدگی به جرائم پزشکان در دادگستری، رسیدگی به جرائم این جامعه هدف در شعبه اول شورای حل اختلاف و شعبه اول بازپرسی گنبدکاووس انجام می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان‌کرد: اغلب گزارش‌های واصله به دادستانی و یا دادگستری مانند فرار مالیاتی، عوارض، تعرفه پزشکی و ... از حوزه شبکه بهداشت و درمان ارجاع می‌شود و به نظر می‌رسد می‌بایست کلاس‌های آموزشی برای آشنایی پزشکان با قوانین موردنظر برگزار شود.

وی بیان کرد: ۹۹ درصد پزشکان گنبدی خالصانه و صادقانه فعالیت می‌کنند و چه در زمان شیوع بیماری کرونا و چه در شرایط عادی به لحاظ بیماری برای نجات جان بیماران ایثار و از خود گذشتگی کردند و برخی نیز شهید شدند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گنبدکاووس در این جلسه گفت: بمناسبت روز پزشک، جلسه‌ای با پزشکان و دادستان، معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری و برخی از روسای شهرستان برگزار شد تا مسائل و مشکلات حوزه پزشکان مطرح، بررسی و رفع شود.

فرهاد بدیعی اظهارکرد: در گنبدکاووس ۱۰۰ پزشک عمومی، ۱۳۰ پزشک متخصص، ۱۵ پزشک فوق‌تخصص و ۷۷۵ تخت بیمارستانی در هفت بیمارستان، به بیماران گنبدکاووس و شرق گلستان خدمات ارائه می‌دهند.

وی تصریح‌کرد: مشکلاتی از قبیل مالیات، عوارض شهرداری و دیگر مشکلات این جامعه هدف در جلسه مطرح شد و در پایان از تعدادی از پزشکان نمونه شهرستان تجلیل گردید.

برچسب ها: گنبدکاووس ، گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار