فرماندار گنبدکاووس گفت: ۱۴ روستای شهرستان گنبدکاووس با 10 هزار و 200 نفر جمعیت به وسیله تانکرهای آبرسانی خدمات دهی می‌شوند و آب لوله کشی ندارند.
کد خبر: ۱۱۲۰۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۴ 16 August 2023

به گزارش تابناک گلستان، مهدی دهرویه ظهر امروز در قرارگاه شهید همدانی ویژه هفته دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با پست جدید برق حدود دو سال است که در شهرستان گنبدکاووس قطعی برق نداریم و اتفاقات خوبی در این حوزه رخ داده است.

فرماندار گنبدکاووس افزود: در هفته دولت دو هزار و ۵۲۵ پروژه افتتاح شده و ۴۰ پروژه هم کلنگ زنی خواهد شد و مجموع این دو پروژه‌ها دو هزار و ۸۶۳ نفر شغل ایجاد می‌کند.

وی بیان کرد: در هفته دولت سال گذشته، ۲۱۷ پروژه با اشتغال‌زایی ۷۹۵ نفر در شهرستان گنبدکاووس داشتیم.

دهرویه عنوان کرد: جمع مصوبات سفر رئیس جمهور در گنبدکاووس، هزار و ۸۰۴ میلیارد تومان با ۶۷ مصوبه بود که ۴۰۵ میلیارد تومان آن تحقق یافته است.

فرماندار گنبدکاووس گفت: در دولت سیزدهم پنج حلقه چاه با ۵۰ میلیارد تومان اعتبار در شهرستان گنبدکاووس حفر شده که ۱۰۰ لیتر بر ثانیه به ظرفیت آبی شهرستان اضافه کرده است.

طبق گفته وی ۲۷۵ لیتر بر ثانیه کمبود آب در شهرستان وجود داشت که هم اکنون این عدد کاهش یافته است.

دهرویه متذکر شد: در طرح آبرسانی نوار مرزی حفر چهار حلقه چاه در دست انجام است که ۶۰ میلیارد تومان برای آن اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی اعلام کرد که ۱۴ روستای شهرستان گنبدکاووس با ۱۰ هزار و ۲۰۰ نفر جمعیت به وسیله تانکر‌های آبرسانی خدمات دهی می‌شوند و آب لوله کشی ندارند.

فرماندار گنبدکاووس گفت که در سال ۱۴۰۰ میزان ۱۸۳ میلیارد تومان، در سال ۱۴۰۱ میزان ۲۷۸ میلیارد تومان و در سال جاری ۲۹۷ میلیارد تومان جذب تملک دارایی در شهرستان بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار