استاندار گلستان وحدت حاکم را فرصت طلایی توسعه و پیشرفت استان دانست و گفت: موفقیت‌های به‌دست آمده برای این استان مرهون همدلی و وحدت حاکم میان اقشار مختلف جامعه است.
کد خبر: ۱۱۱۹۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰ 10 August 2023

به گزارش تابناک گلستان و به نقل از ایرنا، علی محمد زنگانه روز پنجشنبه در نشست شورای اداری استان گلستان در گالیکش اظهارکرد: اختلاف و منازعه در هر محله، شهر، روستا، استان و کشوری باعث ایجاد عقب افتادگی در مسیر توسعه می‌شود و تمام پیشرفت‌های رخ داده ناشی از تقویت وحدت و همدلی است.

وی گفت: وقتی نماینده، ولی فقیه، نمایندگان مجلس، بزرگان، ائمه جمعه و جماعات و نخبگان با اتحاد پشت به پشت هم برای پیشرفت استان گلستان تلاش می‌کند به طور قطع نتیجه آن چیزی جز رشد و توسعه نخواهد بود.

استاندار گلستان افزود: درایت و هوشمندی علمای اهل سنت و تشیع در موضوع وحدت بین اقوام و مذاهب گلستان سرآمد کشور است و نباید بگذاریم منازعه، اختلاف و کشمکش میان بزرگان و جریان‌های سیاسی باعث عقب افتادگی استان در مسیر پیشرفت شود.

زنگانه ادامه داد: بعضی‌ها فکر می‌کنند برای رقم زدن موفقیت‌های بعدی خود در هر حوزه‌ای باید چنگی به صورت دولت بزنند در صورتی که وظیفه همه ما تقویت امید مردم به نظام جمهوری اسلامی است و باید اقدامات موثر دولتمردان را به اطلاع مردم برسانیم.

وی با اشاره به بخشی از اقدامات شاخص دولت در کمک به رشد و توسعه گالیکش، گفت: در دولت سیزدهم بعد از سفر رییس جمهور به این استان هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای بیمارستان این شهرستان مصوب شد که تاکنون ۵۹۰ میلیارد ریال آن تخصیص یافته و در نشست هفته آینده با وزیر بهداشت تصمیم‌های خوبی برای جذب اعتبار برای این پروژه به عنوان مطالبه مردم و ائمه جمعه گرفته می‌شود.

وحدت، فرصت طلایی پیشرفت گلستان است

استاندار گلستان افزود: تکمیل و ایمن سازی ۱۳ کیلومتر حدفاصل دوراهی کلاله با روستای ترجنلی یکی دیگر از مصوبات دور نخست سفر استانی رییس جمهور بود که بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب به این پروژه تخصیص یافت و تعریض و آسفالت و چهار دستگاه دوربرگردان برای آن اجرا شد.

زنگانه تعریض بخشی از محور مینودشت به گالیکش، طرح ایمن سازی ۲ روستای در معرض خطر، اجرای طرح‌های هادی ۶ روستا و مطالعه و بازنگری طرح هادی ۲ روستا، اجرای عملیات آبخیزداری و آبخوان داری در حوزه اوغان قلی تپه، مرمت و بهسازی آب بندان‌ها، اجرای سامانه نوین آبیاری و تکمیل و بهره برداری از سالن‌های ورزشی را از دیگر پروژه‌های شاخص شهرستان گالیکش برشمرد.

شهرستان گالیکش با ۶۵ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار