رئیس پلیس راهور گلستان از صدور فراخوان تأسیس آموزشگاه رانندگی در شهرستان‌های استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۸۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲ 05 August 2023

به گزارش تابناک گلستان به نقل از ایسنا، سرهنگ عباس مهاجربسطامی صبح امروز شنبه ۱۴ مرداد ماه ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ایجاد آموزشگاه‌های رانندگی در شهرستان‌های استان گلستان با توجه به نیاز موجود یک ضرورت است، اظهار کرد: هم اکنون در شهرستان‌های گنبدکاووس، مینودشت، گالیکش، کلاله، آزادشهر، آق قلا، بندرترکمن، کردکوی، علی آبادکتول و بندرگز نیاز به تأسیس این آموزشگاه‌ها محسوس است.

وی با تأکید بر اینکه شرایط تکمیل پرونده متقاضیان و نوع آموزشگاه در شهرستان‌های یاد شده در فراخوان به شکل کامل توضیح داده شده است، ادامه داد: واجدین شرایط ضمن مطالعه کامل فراخوان، تقاضای خود را جهت طرح و بررسی در کمیسیون خدمات ترافیک پلیس راهور استان ارسال کنند.

رئیس پلیس راهور گلستان با اشاره به اینکه متقاضیان از امروز «۱۴ مرداد ماه» تا «۱۹ همین ماه» به مدت ۶ روز می‌توانند برای این منظور به اداره فنی و مهندسی پلیس راهور استان مراجعه کنند، افزود: قطعاً به درخواست‌هایی که پس از مهلت مقرر به این یگان ارسال شود، ترتیب اثر داده نمی‌شود.

وی شرایط ثبت نام برای واجدین شرایط شهرستان گنبدکاووس برای کسب مجوز «مجتمع پایه دوم و یکم به اضافه ویژه» و برای شهرستان کلاله «آموزشگاه پایه سوم» عنوان و خاطرنشان کرد: شهرستان‌های مینودشت، گالیکش، آزادشهر، بندرترکمن، آق قلا، کردکوی، بندرگز و علی آبادکتول نیر تقاضای «مجتمع پایه سوم به اضافه موتورسیکلت» ثبت خواهد شد.

سرهنگ مهاجر بسطامی با بیان اینکه در مورد شهرستان‌هایی که عنوان «مجتمع» به «آموزشگاه» اطلاق شده صرفاً متقاضیانی که توان و شرایط تأسیس مجتمع «هر دو نوع پایه» را دارند مراجعه کنند، تصریح کرد: تقاضا‌هایی که شخص متقاضی یک نوع خاص آموزشگاه «به طور مثال پایه سوم» را ثبت کند، در فرآیند تأسیس قرار نمی‌گیرد.

وی اضافه کرد: داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران، دارا بودن برگ پایان خدمت و یا معافیت دائم و یا موقت از خدمت دوره ضرورت برای آقایان، دارا بودن حداقل ۲۵ سال تمام، عدم اعتیاد به مواد مخدر و روانگردان، دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم و نداشتن سوء پیشینه کیفری، از شرایط عمومی تأسیس آموزشگاه رانندگی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار