رفع مشکلات 3 واحد تولیدی گلستان در کارگروه تسهیل

مدیر کل صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان گفت : در ششصد و سیزدهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گلستان ، مشکلات سه واحد تولیدی استان بررسی و تصمیمات لازم جهت رفع آنها اخذ گردید.
کد خبر: ۱۱۲۶۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۵ 17 September 2023

به گزارش تابناک گلستان، درویش‌علی حسن زاده اظهار کرد: ششصد و سیزدهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گلستان در محل سالن جلسات اداره کل صنعت، معدن وتجارت استان گلستان برگزار و در این جلسه مشکلات سه واحد تولیدی استان بررسی و تصمیمات لازم جهت رفع موانع تولید آن‌ها اتخاذ گردید.

وی افزود: واحد تولیدی «لبن صنعت گلستان» در زمینه تولید محصولات لبنی، واحد تولیدی مرغ «هاشم» گنبد در زمینه تولید جوجه یکروزه و واحد تولیدی «مهدی مشکانی» در زمینه تولید مرغ گوشتی بودند که در این جلسه مشکلات آن‌ها مورد بررسی و تصمیمات لازم جهت رفع موانع تولید آن‌ها اتخاذ گردید.

حسن زاده گفت، مشکلات این واحد‌ها در حوزه بانک ملی و بانک ملت بود که با همکاری نمایندگان بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی مربوطه، موانع تولید آن‌ها رفع گردید.

لازم به ذکر است، سال گذشته با تلاش‌های انجام شده ۸۰ واحد تولیدی راکد و نیمه فعال در استان گلستان با حمایت‌های انجام شده به چرخه تولید بازگشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار