تداوم بارش‌های رگباری تا سه شنبه در گلستان

معاون پیش بینی اداره کل هواشناسی گلستان گفت: بر اساس بررسی داده های پیش یابی، هوای گلستان در روز های آینده ابری و تمام ابری بوده و بارش باران های رگباری تا روز سه شنبه محتمل است.
کد خبر: ۱۱۲۶۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۸ 16 September 2023

به گزارش تابناک گلستان،  محمد کردجزی اظهار کرد: در حال حاضر هوای گلستان در اغلب نقاط ابری و تمام ابری است و این رویه تا ظهر یکشنبه ادامه خواهد داشت.

معاون پیش بینی اداره کل هواشناسی گلستان گفت: از عصر فردا (یکشنبه) تا بامداد دوشنبه برای ساعاتی شاهد کاهش ابر و پدیده در استان هستیم، اما مجدد ابرناکی آسمان تشدید و احتمال بارش‌های رگباری در گلستان افزایش خواهد یافت.

کردجزی ادامه داد: به دلیل عبور موج تراز میانی جو در روز‌های آینده افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید را شاهد خواهیم بود و بارش‌های رگباری دور از ذهن نیست.

وی گفت: براساس داده‌های هواشناسی، کمینه دمای امروز ثبت شده در گلستان ۱۸ درجه سانتیگراد و در پارک ملی گلستان بوده و در حوزه مراکز شهری کمینه دما با ۲۰ درجه سانتیگراد به شهرستان علی آباد کتول تعلق دارد.

معاون پیش بینی اداره کل هواشناسی گلستان ادامه داد: براساس پیش بینی ها، بیشینه دمای امروز گلستان در آق قلا با ثبت دما ۲۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: هر چند در ساعات ابتدایی روز شاهد ریزگرد و گرد و غبار در برخی مناطق گلستان بودیم، ولی در حال حاضر گردو خاکی در این استان دیده نمی‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار