رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گلستان گفت: روند ابتلا و بستری افرادی کرونایی ها در طی چهار روز گذشته در این استان رو به افزایش است که این هشدار را باید جدی گرفت.
کد خبر: ۹۸۷۵۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۶ 21 August 2021

عبدالرضا فاضل روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:  هم اکنون هزار و ۸۹۶ نفر در استان به علت ابتلا به ویروس کرونا در استان بستری هستند که این آمار نسبت به روز قبل هفت نفر بیشتر شده است.

وی خاطرنشان کرد: در زمان حاضر مجموع بیماران مبتلا به کرونای بخش مراقبت‌های ویژه در این استان ۲۴۰ نفر هستند که نسبت به روز قبل یازده نفر افزایش داشته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان یادآور شد: از این تعداد حال ۸۷ نفر کرونایی در بخش "آی سی یو " وخیم است که  با دستگاه  مربوط به حیات خود ادامه می‌دهند.

به گفته فاضل در  چهار ساعت گذشته  ۷۳۳ نفر با مراجعه به مراکز درمانی استان ویزیت کرونا شدند.

وی برای جلوگیری از شیوع گسترده ویروس کرونا از مردم خواست تا همچنان شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی رهایت کنند و شست و شوی دست ها را جدی بگیرند.

بنابر به اعلام مسوولان استان اصفهان تا پایان روز چهارشنبه ۲۷ مرداد ۴۲۶ هزار و ۶۶۶  در استان گلستان واکسن کرونا دریافت که از این تعداد ۳۵۸ هزار و ۲۶۰ دُز مرحله اول و ۶۸ هزار و ۴۰۶ دُز مرحله دوم واکسن را دریافت کرده اند.

هشدار افزایش آمار ابتلای کرونایی‌ها در گلستان را باید جدی گرفت

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: طی مدت ۲۴ ساعت گذشته ۵۴۴ بیمار کووید ۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۰۱هزار و ۳۵۴ نفر رسید.

به گزارش ایرنا از وزارت بهداشت، از دیروز جمعه  تا امروز شنبه ۳۰ مرداد ماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۴ هزار و ۱۷۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که سه هزار و ۶۶۶ نفر از آنها بستری شدند.

تا کنون ۱۶ میلیون و ۴۷۶ هزار و ۲۵۷ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۵ میلیون و ۵۳۱ هزار و ۲۵۷ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۲۲ میلیون و ۷ هزار و ۵۱۴ دُز رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار