مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: سهمیه اصفهان از مرحله سوم کارآزمایی بالینی واکسن مشترک ایران و کوبا(کرونا پاستور) سه هزار و ۵۰۰ داوطلب است.
کد خبر: ۹۵۸۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۲ 23 April 2021

آرش نجیمی افزود: واکسن کرونای نوترکیب که توسط انستیتو فینلای کوبا و با مشارکت انستیتو پاستور ایران تولید شد پس از گذراندن مراحل یک و دو وارد مرحله سوم کارآزمایی بالینی شد تا پس از تایید نهایی در انستیتو پاستور نیز تولید و واکسیناسیون عمومی با آن آغاز شود.

وی با بیان اینکه مرحله سوم کارآزمایی بالینی این واکسن در هفت استان از جمله اصفهان و بر روی ۲۴ هزار داوطلب انجام خواهد شد، اظهار داشت:  سهمیه  اصفهان تعداد یادشده است.

نجیمی با اشاره به شرایط داوطلبان برای مشارکت در اجرای این مرحله آزمایشی، خاطرنشان کرد: افراد واجد شرایط باید بین ۱۸ تا ۸۰ سال داشته و در شهر اصفهان ساکن باشند و از سلامت عمومی برخوردار بوده یا در صورت داشتن بیماری زمینه ای، کنترل شده باشد.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام برای شرکت در کارآزمایی بالینی مرحله  سوم واکسن مشترک ایران و کوبا (سوبرانا) از طریق سامانه www.pasteurcovac.ir آغاز شده است، گفت: داوطلبان اصفهانی می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سامانه تلفنی ۳۱۱۳ نیز تماس بگیرند و با وارد کردن شماره یک، ثبت نام کنند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، تصریح کرد: داوطلبانی که در این مرحله آزمایشی، در گروه دارونما قرار بگیرند پس از اتمام این مرحله در اولویت تزریق واکسن تایید شده قرار می گیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار