نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار دکتر محمد رضایی مدیرعامل بیمه ایران کشور گفت: اعتماد عمومی بزرگ‌ترین سرمایه‌ی صنعت بیمه محسوب می‌شود
کد خبر: ۸۹۱۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹ 24 August 2020

 

 

 

به گزارش خبرگزاری تابناک قزوین،آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار دکتر محمد رضایی مدیرعامل بیمه ایران کشور که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: اعتماد عمومی بزرگ‌ترین سرمایه برای صنعت بیمه محسوب می‌شود و هر چه بیمه‌ها بتوانند اعتماد بیشتری را جلب کنند، به همان اندازه می‌توانند حامی و پشتوانه اقتصاد کشور باشند.

 

وی به برخی از فرصت‌های عظیم جامعه اسلامی در حمایت از نهادهای اقتصادی اشاره کرد و افزود: جامعه اسلامی ظرفیت‌های عظیمی مانند مساجد دارد که می‌توانند شما را در پیشبرد اهدافتان حمایت کنند اما لازمه تقویت این حمایت‌ها، جلب اعتماد عمومی و ایمانی است.

 

 

امام جمعه قزوین سلامت تشکیلات هر سازمانی را لازمه موفقیت آن سازمان عنوان کرد و گفت: هر چه سلامت سیستمی نهادها و سازمان‌ها به باور مردم بنشیند، مردم بیشتر حامی آنها خواهند بود.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: دفاع از حق یکی از سفارشات اباعبدالله الحسین (ع) است که در عرصه کاری شما نیز بسیار کاربرد دارد و ان‌شاءالله در هر حوزه‌ای که فعالیت داریم، تلاش کنیم مردم به حق خود برسند تا شاهد بالندگی بیشتر جامعه اسلامی باشیم.

 

دکتر محمد رضایی مدیرعامل بیمه ایران کشور در ابتدای این دیدار گزارشی از اقدامات انجام شده و برنامه های پیش روی بیمه ایران ارائه کرد.

 

 

 

 

برچسب ها: امام جمعه ، بیمه ، اقتصاد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار