سپری گفت: نقش آموزش و تبلیغات برای القاء روش‌های نوین و صحیح کشاورزی بی بدیل و انکار ناپذیر است و باید در راستا بیش از پیش تلاش کرد.
کد خبر: ۸۸۹۸۷۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۴ 20 August 2020
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان، محمد فرید سپری روز گذشته در جلسه کارگروه برنامه آموزش‌های مهارتی سازمان جهاد کشاورزی که در سالن جلسات این سازمان برگزار شد اظهار کرد: همدلی و تعامل بیشتر مرکز آموزش تحقیقات و ترویج کشاورزی باعث هم افزایی و اثرگذاری بیشتر آموزش‌ها شده و این مزیتی برای فراگیر شدن آموزش در بخش کشاورزی است.
وی با تاکید بر اینکه باید کارایی و اثر گذاری لازم را داشته باشد، تصریح کرد: شبکه ترویج کشاورزی شبکه گسترده‌ای در سطح استان است و این مزیتی برای فراگیر شدن کلیه آموزش‌های بخش کشاورزی حتی در دور افتاده‌ترین روستا‌ها است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان پیگیری‌های پس از آموزش را بسیار با اهمیت دانست و افزود: باید به منظور بررسی تاثیر گذاری آموزش‌ها بر بخش کشاورزی و رفع ابهامات احتمالی، رصد کردن تاثیر پذیری فراگیران امری ضروری می‌باشد.
سپری استفاده از ظرفیت تشکل‌های بخش کشاورزی و تعاونی‌ها برای پیشبرد بحث آموزش را بسیار مفید دانست و تصریح کرد: خوشبختانه شبکه تعاونی به صورت مویرگی در تمام نقاط استان گسترده شده و باید از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کرد.
گفتنی است این جلسه با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان، رئیس مرکز آموزش و تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی، مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی و کارشناسان مربوطه در سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان برگزار شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار