مدیرعامل شرکت غله منطقه 4:
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 4 گفت: با شروع عملیات خرید تا کنون بیش از 650 هزار تن گندم توسط مراکز خرید مجاز خرید و ذخیره‌سازی شده است.
کد خبر: ۷۴۱۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸ 05 May 2019

خدارحم امیری زاده با اشاره به آغاز فصل برداشت گندم در استان خوزستان با اعلام روند عادی در عملیات خرید گندم در استان اظهار کرد: با شروع عملیات خرید تا کنون بیش از 650 هزار تن گندم توسط مراکز خرید مجاز خرید و ذخیره‌سازی شده است.

وی افزود: آموزش عوامل خرید گندم جزء جدایی ناپذیر و یکی از ارکان اصلی در جهت ایجاد آمادگی برای ورود به فصل خرید گندم است و هر ساله قبل از شروع خرید گندم طی جلساتی برگزار می‌شود.

امیری زاده تصریح کرد: بر اساس دستورالعمل ابلاغی شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران و به منظور آمادگی تمامی عوامل خرید و نظارت بر سلامت فرآیند خرید تضمینی گندم و دانه‌های روغنی (کلزا)، دوره‌های آموزشی کارشناسان کنترل کیفی و کاربران سامانه سیفا وعاملین تشخیص و ذیحساب طی 13 دوره و با حضور 308 نفر منتخب مراکز خرید در محل تعیین‌شده آموزشی شرکت توسط متخصصین و کارشناسان زبده شرکت برگزار شد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه4 تصریح کرد: در این دوره‌ها آموزش‌های لازم جهت کار با سامانه سیفا، فرآیندهای کاری و کنترلی، وظایف عوامل تشخیص و ذیحساب، دستورالعمل‌های کنترل کیفی و خرید گندم آموزش داده شده و دستورالعمل‌های مربوطه در اختیار شرکت‌کننده‌ها قرار گرفت.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار