مدیر عامل شرکت غله ایلام:
مدیر عامل شرکت غله ایلام با اشاره به اینکه هشت مرکز خرید کلزا در مناطق مختلف ایلام فعال شده است، گفت: تاکنون چهار هزار و ۵۰۰ تن کلزا از کشاورزان استان خریداری شده است.
کد خبر: ۷۳۹۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱ 29 April 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ کامران سلیمان پور اظهار داشت: همزمان با برداشت محصول کلزا هشت مرکز خرید محصول کشاورزان را خریداری می‌کنند.

وی افزود: تمامی مراکز خرید غلات در استان برای تحویل محصول کلزا و گندم کشاورزان فعال هستند.

وی تصریح کرد: سه مرکز خرید در سطح شهرستان دهلران و دو مرکز نیز در سطح شهرستان مهران فعال هستند و تا به امروز بیش از چهار هزار و ۵۰۰ تن کلزا از کشاورزان خریداری شده است.

مدیر کل غله استان نرخ تضمینی خرید کلزا را سه هزار و ۴۴۰ تومان به ازای هر کیلوگرم عنوان کرد و در خصوص پرداخت زودهنگام مطالبات کشاورزان افزود: به کشاورزان این وعده را می‌دهیم که طی یکی دو روز آینده در زمینه پرداخت محصول کلزا مطالبات آنها را شروع وجوه مربوط به کشاورزان به حساب آنها واریز می‌شود.

به گفته سلیمان پور این دانه روغنی تولیدی در استان از درصد مرغوبیت بالایی برخوردار است.

وی گفت: کلزا یکی از محصولات دانه‌های روغنی بسیار مطلوب است که کیفیت مناسبی دارد و مورد استفاده کارخانجات روغن در سطح کشور است، قابلیت نگهداری زیادی ندارد به همین دلیل خیلی سریع این محصول به کارخانجات روغن در سطح کشور حمل می‌شود.

وی افزود: امیدوار هستیم که تا اواسط اردیبهشت عمده کلزا در سطح شهرستان دهلران و مهران خریداری و فرآیند خرید گندم آغاز شود./ح

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار