مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی گفت:
این نانوایی‌ها در شرایط مختلف نان تولید می‌کنند ضمن اینکه دوره‌های مختلف آموزشی نیز برای نانوایان برگزار و تعداد 5 هزار نفر این دوره‌ها را گذرانده‌اند و بهانه‌ای برای پخت نان بی‌کیفیت ندارند.
کد خبر: ۶۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۹ 22 February 2015
رمضان کامران‌ با اشاره به وضعیت کیفیت نان در گیلان اظهار کرد: عوامل موثری در کیفیت نان بررسی می‌شود و برخی نانوایان با کیفیت خوب نان تولید می‌کنند که دلایل آن بستگی به ابزارآلات دارد.

وی با بیان اینکه مواد اولیه نان در سطح مطلوبی است، تصریح کرد: این مواد مطلوب در اختیار تمام نانوایان گیلان قرار دارد و بر اساس آن نان‌های مرغوب تهیه می‌شود.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 7 مهارت فردی نانوا را عامل موثر در کیفیت نان دانست و تصریح کرد: اشتباهات فردی نیز در تولید نان بی‌کیفیت تاثیرگذار است.

وی از فعالیت 3 هزار و 700 نانوایی در گیلان خبر داد و گفت: این نانوایی‌ها در شرایط مختلف نان تولید می‌کنند ضمن اینکه دوره‌های مختلف آموزشی نیز برای نانوایان برگزار و تعداد 5 هزار نفر این دوره‌ها را گذرانده‌اند و بهانه‌ای برای پخت نان بی‌کیفیت ندارند.

کامران‌پی درباره برخی موارد مبنی بر استفاده تعدادی از نانوایان از جوهر قند، تصریح کرد: در سال 91 تعداد 11 واحد به دلیل استفاده از جوهر قند شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی و تعدادی پلمب شدند.

وی با اشاره به اینکه این واحدها بار دیگر مورد رصد قرار می‌گیرند، خاطرنشان کرد: با حساسیت ویژه‌ای واحدهای نانوایی مورد بازرسی قرار می‌گیرند و تشدید بازرسی از خبازی‌ها در دستور کار است.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 7 متذکر شد: در صورت مشاهده هر گونه تخلف در زمینه استفاده از جوهر قند در پخت نان واحدهای متخلف به مجازات شدیدی محکوم می‌شوند.

وی جوش شیرین را مورد استفاده برخی از نانوایی‌های تافتون و لواشی عنوان کرد و یادآور شد: استفاده از جوش شیرین در نان بربری و سنگک بسیار نادر بوده و شماره 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان آماده دریافت شکایت مردمی در زمینه تخلفات نانوایی‌ها است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار