استاندار مازندران گفت: مرکز تجارت جهانی خاویار در مازندران راه اندازی شود.
کد خبر: ۵۲۱۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱ 08 November 2017
به گزارش تابناک : محمد اسلامی در دیدار با رئیس سازمان جهاد كشاورزی و مدیران حوزه كشاورزی برنامه ششم را مهم ترین سند توسعه ای خواند و گفت: باید اهداف برنامه ششم توسعه محقق شود. 
اسلامی بر فعال شدن كانون های مشاوره ای و راهنمایی تاكید و اظهار کرد: از فرصت 13 هزار فارغ التحصیل كشاورزی استان باید برای ایجاد تشكل های جدید كسب و كار و هدایت تولید استفاده كرد. توسعه بازار راه نجات كشاورزی مازندران است و ظرفیت سازی برای توسعه صادرات نیز یك ضرورت است. 
وی ظرفیت های مازندران را در حوزه های مختلف بی نظیر خواند و گفت: همه جای مازندران كانون اقتصاد مقاومتی است و توسعه درون زا هم از مصادیق مهم اقتصاد مقاومتی است. 
استاندار مازندران بر ضرورت ایجاد مركز تجارت جهانی خاویار تاكید و گفت: مراكز تحقیقاتی باید به طور منظم مسائل دریا را پایش کنند. 
اسلامی بر توسعه زراعت چوب در استان تاكید كرد و گفت: جنگل یك ثروت خدادادی است و باید از این سرمایه به طور دقیق و مناسب استفاده شود و اجازه تغییر كاربری اراضی كشاورزی را ندهید. 
وی در پایان از مسئولان كشاورزی استان خواست تا با روحیه جهادی به مردم سخت كوش مازندران كه عشق به كار دارند خدمت كنند و زمینه تولید انبوه با استاندارد های لازم را فراهم كنند. 
در ابتدای این دیدار مهندس حیدر پور رئیس سازمان جهاد كشاورزی مازندران گزارش كاملی در مورد وضعیت كشاورزی مازندران، طرح پرورش ماهی در قفس و تولید آبزیان، پروژه های حوزه كشاورزی، طرح بسته رونق تولید در حوزه كشاورزی، وضعیت مكانیزاسیون و ضریب كشت و وضعیت آب كشاورزی استان ارائه کرد.






منبع : ایسنا 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار