مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام
مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام گفت:عمده‌ترین پرونده‌های تشکیل شده از ابتدای امسال مربوط به کالاهای قاچاق کشف‌شده شامل سیگار، لوازم‌آرایشی، تلفن همراه و اقلام دارویی بوده است.
کد خبر: ۵۰۲۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۷ 20 June 2015

«نعمت‌الله بیرانوند» مدیرکل تعزیات حکومتی ایلام گفت: طرح نظارت بر بازار ویژه ماه مبارک رمضان از اول این ماه آغازشده و با ایجاد گشت‌های با همکاری دیگر دستگاه‌ها با متخلفین برخورد جدی می‌شود.

وی بابیان اینکه با متخلفین در محل برخورد قاطع صورت می‌گیرد، افزود: دستگاه‌های مسئول نظارت بر بازار اگر درخواست داشته باشند شعبه ویژه و یاسیار به محل اعزام خواهیم کرد.

بیرانوند با  اشاره به اینکه در طول اجرای این طرح چند نانوایی تخلف کرده بودن که ازجمله آن‌ها کم‌فروشی بود خاطرنشان کرد: در محل با متخلف برخورد صورت گرفت و جریمه هم وصول‌شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام ادامه داد: از اوایل سال جاری تاکنون 78 فقره پرونده درزمینهٔ قاچاق کالا در شعب تعزیرات حکومتی این استان مورد رسیدگی قرارگرفته است و عمده‌ترین پرونده‌ها مربوط به کالاهای قاچاق کشف‌شده شامل سیگار، لوازم‌آرایشی، تلفن همراه و اقلام دارویی بوده است.

وی بابیان اینکه در این مدت متخلفان به یک میلیارد و 368 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند که از این میزان بیش از یک میلیارد ریال وصول و به خزانه دولت واریزشده است تصریح کرد: اجرای به‌موقع احکام صادره یکی از عوامل بازدارنده از تکرار تخلف است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار