مدیرکل ورزش و جوانان گلستان:
مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان گفت: دومین دوره رقابت‌های المپیاد ورزشی استان گلستان یکشنبه ۲۷ فروردین آغاز می‌شود.
کد خبر: ۴۰۵۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱ 10 April 2017
مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان گفت: دومین دوره رقابت‌های المپیاد ورزشی استان گلستان یکشنبه ۲۷ فروردین آغاز می‌شود.

بهمن طیبی اظهار کرد: مراسم افتتاحیه دومین دوره رقابت‌های المپیاد ورزشی استان گلستان، یکشنبه ۲۷ فروردین راس ساعت ۱۶ در سالن امام خمینی (ره) گرگان برگزار خواهد شد.

وی افزود: دومین المپیاد ورزشی گلستان مانند دوره گذشته در ۱۰ رشته ورزشی و در دو بخش پسران و دختران در رده سنی نوجوانان برگزار خواهد شد و از تاریخ 24 فروردین لغایت 8 اردیبهشت به مدت دو هفته به طول خواهد انجامید.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان با بیان اینکه در این دوره قرار بود سه رشته دیگر اضافه شود، تصریح کرد: تیم‌های مورد نظر در این سه رشته به حد نصاب نرسیدند تا رقابت‌ها در رشته‌های کشتی (پسران)، فوتبال (پسران)، فوتسال (دختران)، والیبال، بسکتبال، تکواندو، کاراته، دو و میدانی، تنیس روی میز و ژیمناستیک برگزار می‌شود.

طیبی به افزایش تعداد تیم‌های این دوره نسبت به دوره قبل اشاره و اظهار کرد: حدود سه هزار ورزشکار در دومین المپیاد ورزشی گلستان حضور خواهند داشت و در مجموع ۲۵۵ مدال طلا، ۲۵۵ مدال نقره، ۳۲۷ مدال برنز، ۱۹ جام قهرمانی، ۱۹ جام نایب قهرمانی و ۱۹ جام مقام سوم بین برترین‌ها توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه شعار این مسابقات «المپیاد، میعادگاه ورزش گلستان» است، گفت: کمیته استعدادیابی اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان هم در این رقابت‌ها مستقر است تا استعدادهای نوجوان ۱۰ رشته حاضر در المپیاد را شناسایی کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار