پهلوری اعلام کرد:
مدیر صندوق کارآفرینی امید گلستان گفت: حمایت از اشتغال خرد و کوچک با اولویت مناطق محروم از برنامه ها و اهداف اصلی صندوق کارآفرینی امید گلستان است.
کد خبر: ۳۷۱۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۴ 02 February 2017
 مدیر صندوق کارآفرینی امید گلستان گفت: حمایت از اشتغال خرد و کوچک با اولویت مناطق محروم از برنامه ها و اهداف اصلی صندوق کارآفرینی امید گلستان است.

حسن پهلوری در جلسه ستاد اشتغال شهرستان مراوه تپه گفت: از دیگر برنامه های صندوق کارآفرینی امید برای مناطق کمتر برخوردار به ویژه شهرستان مراووه تپه، تحقق هر روستا یک محصول می باشد تا بتوانیم جوانان روستایی را در راستای ایجاد کسب و کار جدید و تولید محصول با کیفیت بومی حمایت نماییم.

 پهلوری در ادامه گفت: قصد داریم در راستای اجرای طرح هر روستا یک محصول در روستاهای شهرستان مراوه تپه زنجیره پروش شتر و شتر مرغ و مشاغل مرتبط با آن را راه اندازی نماییم که در این راستا مذاکراتی با جهاد کشاورزی صورت گرفته و تاییدیه های اولیه نیز اخذ شده است.

 وی افزود: طی اعلام جهاد کشاورزی تاکنون 70 نفر جهت پرورش شتر تشکیل پرونده داده اند و کارهای مقدماتی نیز صورت گرفته است.

 مدیر صندوق کارآفرینی امید گلستان تاکید کرد: موضوع پرورش بوقلمون در روستای گوگ دره مراوه تپه و سبزی کاری در زمینهای دوهزار متری از جمله مسایل دیگری است که صندوق کارآفرینی امید گلستان برای رونق اقتصادی این منطقه و ایجاد اشتغال پایدار در دست مطالعه دارد.

 پهلوری بیان داشت: با یاری خداوند متعال از اوایل سال 96 شعبه صندوق کارآفرینی امید در شهرستان مراوه تپه راه اندازی و تاسیس خواهد شد تا شهروندان عزیز این منطقه نیز از مزایای این صندوق بهره مند شوند.

 وی افزود: در حال حاضر ترتیبی اتخاذ نموده ایم تا افتتاح شعبه جدید، یکی از همکاران شعبه کلاله ، هر هفته دو روز در این شهرستان مستقر شود وبه مردم شریف مراوه تپه ارائه خدمات نماید.

 گفتنی است مدیر صندوق کارآفرینی امید گلستان و فرماندار شهرستان مراوه تپه پس از جلسه ستاد اشتغال این شهرستان از چند مرکز پرورش شترمرغ و بوقلمون به صورت میدانی بازدید نمودند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار