فرماندار ویژه لارستان گفت: اگر مشکلات برق شهرستان لارستان رفع نشود در فصول گرم سال این شهرستان دچار مشکلات جدی خواهد شد.
کد خبر: ۳۶۷۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۷ 25 January 2017
تابناک فارس به نقل از فارس: جلیل حسنی در همایش همیاران برق این شهرستان با اشاره به اینکه دستگاه‌های خدماتی در کشور همچون ادارات آب، برق، گاز و... که کارهای خدماتی را برای مردم انجام می‌دهند دارای جایگاه ویژه‌ای هستند، اظهار داشت: در کشور می‌توان یک روز مدارس و برخی کارها را تعطیل کرد اما با قطع یک‌روزه برق یا آب همه با مشکل روبرو می‌شوند که این نشان از اهمیت کار آنهاست

وی با بیان اینکه بحث مصرف و مدیریت مصرف به مراتب دارای اهمیت ویژه‌ای است، افزود: این موضوع حتی از تولید نیز مهم‌تر است و اگر خانواده‌ها برای تولید یک کالا بدانند چه هزینه‌ها و مشکلاتی وجود دارد به طور قطع در بحث مصرف نیز با دقت بیشتری عمل خواهند کرد.

فرماندار ویژه لارستان با تأکید بر اهمیت صرفه‌جویی در مصرف برق، تصریح کرد: اگر از برق تولیدی استفاده بهینه نشود، نسل‌های آینده و حتی نسل کنونی از آن هزینه‌ای که برای تولید برق شده است نیز بی‌بهره خواهند ماند.

وی بیان کرد: لازم است با تلاش‌های بیشتر مصرف برق را بهینه کرد زیرا متاسفانه هدر رفت کشور ایران در یک سال با 10 کشور اروپایی برابر است که این خود یک نقص به حساب می‌آید.

معاون استاندار فارس با بیان اینکه باید موضوع مصرف بهینه از کودکی به مردم آموزش داده شود، ادامه داد: در صورت تحقق این مهم، نسل‌های آینده دیگر با این مشکلات روبرو نخواهند بود.

حسنی با اشاره به اینکه مردم لارستان به دلیل ویژگی‌های خاص خود در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و... لایق رفع مشکلات هستند، ابراز امیدواری کرد که با حضور مسئولان کشوری و استانی در این شهرستان کمبودها و نیازهای آن به ویژه در بحث برق رفع شود.

وی در پایان عنوان کرد: طی جلسات متعدد با مسئولان این نتیجه حاصل شده است که اگر مشکلات برق شهرستان لارستان رفع نشود در فصول گرم سال این شهرستان دچار مشکلات جدی در زمینه برق خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار