تابناک مرکزی: دهمین دوره طرح آموزشی «قرآن در خانه» استان مرکزی به میزبانی امامزاده ۷۲ تن ساروق رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۳۶۷۱۵۳
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۵ 25 January 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از ایکنا، فردا، ۷ بهمن‌ ماه امامزاده ۷۲ تن ساروق میزبان رونمایی از دهمین دوره طرح آموزش قرآن در خانه استان مرکزی است.

طرح قرآنی آموزش غیرحضوری ترجمه و مفاهیم قرآن به همت مؤسسه مهد قرآن و عترت محلات و با همکاری استانداری، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، اداره‌کل تبلیغات اسلامی، اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی، مؤسسات قرآنی و شهری و خانه‌های روستایی اجرا می‌شود.

طرح آموزش غیرحضوری ترجمه و مفاهیم قرآن در قالب طرح «قرآن در خانه» با هدف توسعه و ترویج فرهنگ قرآن، آشنایی اجمالی خانواده‌ها با ترجمه و مفاهیم قرآن، تقویت انگیزه‌های معنوی انس با قرآن و ایجاد حلقه‌های قرآنی در خانواده‌ها، آموزش گام به گام، رعایت اصل حرکت از جزء به کل، ارائه یک جزء کامل قرآن با ترجمه و مفاهیم، رعایت اختصار در جمع‌بندی کلی از پیام‌های آیات قرآن اجرایی می‌شود.

طرح«قرآن در خانه» از سال ۹۲ در استان مرکزی برگزار شده است، در پایان این طرح به خانواده‌های موفق جوایزی اهدا می‌شود. رونمایی از دهمین دوره طرح آموزش غیرحضوری ترجمه و مفاهیم قرآن کریم ویژه جزء ۸ با حضور جمعی از مدیران استان و شهرستان فردا، ۷  بهمن در امامزاده ۷۲ تن ساروق انجام می‌شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار