تابناک مرکزی: رییس هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی شهرستان شازند از برگزاری ۱۵عنوان برنامه فرهنگی ورزشی همزمان با دهه مبارک فجر در روستاهای شهرستان شازند خبر داد .
کد خبر: ۳۶۷۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰ 25 January 2017

به گزارش تابناک مرکزی، رییس هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی شهرستان شازند در گفتگو با تابناک مرکزی از برگزاری ۱۵عنوان برنامه فرهنگی ورزشی همزمان با دهه مبارک فجر در روستاهای شهرستان شازند خبر داد .

حسین اکبری اظهار داشتهمزمان با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر ۱۵عنوان برنامه فرهنگی ورزشی با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان، شهرداری و شورای اسلامی شهر شازند، بخشداران و دهیاران و همچنین حوزه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) شهباز محله هفته در سطح شهر و  روستاهای این شهرستان به مرحله اجرا در می آید .

وی تصریح کرد این برنامه ها با محوریت تبیین ارزشهای انقلاب اسلامی برگزار میشود که شامل برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در رشته فوتسال چهار جانبه، والیبال، بازیهای بومی محلی است.

اکبری ادامه دادغبار روبی و عطر افشانی گلزار مطهر شهدا و تجلیل از خانواده محترم شهدا، برگزاری کلاس حقوق ورزشی ، ارسال پیام تبریک دهه مبارک فجر، حضور یکپارچه جامعه ورزشی روستایی در راهپیمایی ۲۲بهمن، برگزاری درس اخلاق ورزشی برای رابطین ورزشی از برنامه های فرهنگی این هیات در دهه مبارک فجر است .

رییس هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی شهرستان شازند گفت: برنامه های  این هیات در راستای افزایش حضور و مشارکت جامعه ورزش روستایی در آیین های گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، برنامه ریزی در راستای آشنایی نسل جوان انقلاب با آرمانها، ارزشها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و همچنین برنامه ریزی به منظور ایجاد نشاط اجتماعی و جلب و جذب جوانان به سمت ورزش می باشد .

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار