کد خبر: ۳۵۰۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۷ 29 December 2016
در پی اطلاعات داده شده مبنی بر رویت و سقوط شئ ای به رنگ قرمز بر فراز روستای الازمن علی آبادکتول تیم هایی از هلال احمر، نیروی انتظامی و نیروهای مردمی به محل سقوط این شئ اعزام شدند.

به گزارش گلستان ما، در پی انتشار اخباری نسبت رویت شئ ای در شهرستان علی آبادکتول خبرنگار ما در گفتگویی با یک مقام مسئول که خواست نامش فاش نشود مباحث این رویداد را پرس و جو کرد.

این مقام مسئول گفت: در پی اطلاعات داده شده ساعت 8 شب مبنی بر رویت شئ ای به رنگ قرمز بر فراز روستای الازمن از توابع شهرستان علی آبادکتول و سقوط آن در نزدیکی این روستا، تیم هایی از هلال احمر، نیروی انتظامی و نیروهای مردمی به محل سقوط این شئ اعزام شدند.

وی افزود: هنوز چیزی مشخص نیست که چه چیزی سقوط کرده و به دلیل صعب العبور بودن محل سقوط که حدود 2 ساعت پیاده روی دارد باید با بررسی دقیق تر این موضوع را مطرح کنیم.

این مقام مسئول بیان داشت: مردم فهیم استان گلستان و خصوصا شهرستان علی آبادکتول به اخبار منتشره در فضاهای مجازی اعتماد نکنند چون هیچکدام موثق نیست و تا رویت این شئ نمی تواند چیزی گفت.

شی ء نورانی ارتفاعات الازمن، تنها تنه نیم سوخته یک درخت بود

طبق اعلام کانال زرین نامه، ساعت ۱۳:۳۰ امروز صدای مهیبی توجه اهالی روستای الازمن را به خود جلب کرده بود که با فرا رسیدن شب و سوسوی یک شی ءنورانی این جلب توحه با یک نگرانی و حدس و گمان هایی همراه شد.

بر این اساس، رخداد توسط اهالی روستا به مسولین شهرستان اعلام و تیم جستجو بالافاصله برای بررسی ماجرا عازم ارتفاعات الازمن شدند.

بعد از عبور تیم جستجو از مسیر صعب العبور، مشاهده می کنند که تنه ی درختی دچار آتش سوزی خفیفی شده که با فرارسیدن شب، نوری قابل توجه تری از خود ساطع می کند.

به گفته تیم جستجوگر، صدای نسبتا مهیب امروز هم ظاهرا صدای تیراندازی از یک سلاح شکاری بوده است.

به گفته منابع آگاه، تیم اعزام شده به محل، پس از خاموش کردن تنه ی درخت، به شهر بازمی گردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار