معاون امور سازمانهای مردم نهاد مرکز اجتماعی و فرهنگی وزارت کشور گفت: بیش از 12 هزار و 500 تشکل مردمی در کشور فعال است که این تشکل ها در دولت یازدهم 120 درصد نسبت به ادوار گذشته رشد داشته است.
کد خبر: ۳۳۰۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۴ 17 November 2016
به گزارش تابناک شهرکرد، بهمن مشکینی در بیستمین کارگاه آموزشی طرح توانمندسازی و توان افزایی سازمانهای مردم نهاد کشور در شهرکرد با بیان اینکه مجوز فعالیت سمن ها و تشکل های مردمی از سه مرجع نیروی انتظامی، وزارت کشور و سازمان بهزیستی استعلام می شود، افزود: 12هزار و 500 سمن و تشکل از وزارت کشور به عنوان مرجع اصلی مجوز دریافت کرده اند.
وی گفت: هم اینک تشکل ها و سمن های مردمی در اداره امور کشور نقش مهم و اساسی دارند و براساس قانون اساسی جمهوری اسلامی یکی از ارکان جدی مشارکت مردمی هستند.
مشاور وزیر کشور گفت: امسال به منظور حمایت از تشکل های مردمی برنامه متمرکز آموزش طرح توانمندسازی و توان افزایی مد نظر است که تا پایان سال چهار هزار تشکل مردمی زیرپوشش این آموزش ها قرار می گیرند.
مشکینی افزود: براساس سند و پیش بینی برنامه ششم توسعه و همچنین تاسیس سازمان امور اجتماعی در کشور تشکل های مردمی از دولت فعال تر وارد عمل می شوند و پروژه های اجتماعی در قالب تشکل های مردمی فعال می شوند.
کارگاه آموزشی طرح توانمندسازی و توان افزایی سازمانهای مردم نهاد با حضور رییس مرکز رصد ملی وزارت کشور و معاون امور سازمانهای مردم نهاد مرکز اجتماعی و فرهنگی وزارت کشور به مدت 2 روز در شهرکرد برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار