نماینده شرق گلستان:
نماینده شرق گلستان گفت: در شرایط پسابرجام که زمینه برای توسعه روابط و ورود سرمایه گذاری‌های خارجی تسهیل شده، لازم است مردم از نتایج این رویداد بهره‌مند شوند و دولت در جذب سرمایه و هدایت به مناطق محروم برای توسعه و تحول اقتصادی همت نمایند.
کد خبر: ۳۲۳۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸ 05 November 2016
 نماینده شرق گلستان گفت: در شرایط پسابرجام که زمینه برای توسعه روابط و ورود سرمایه گذاری‌های خارجی تسهیل شده، لازم است مردم از نتایج این رویداد بهره‌مند شوند و دولت در جذب سرمایه و هدایت به مناطق محروم برای توسعه و تحول اقتصادی همت نمایند.

به گزارش تابناک گلستان، شهرام کوسه غراوی با اشاره به نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی هفته گذشته مجلس، افزود:  مردم استان گلستان و شهرستان‌های حوزه انتخابیه اینجانب در انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، ولایتمداری و وحدت و انسجام عملی خویش را عملیاتی نموده و نشان دادند در راستای تداوم نظام مقدس جمهوری اسلامی تا پای جان در تمامی صحنه‌های انقلاب اسلامی حضور دارند. اینجانب به عنوان نماینده این مردم عزیز از همه آنها تقدیر و تشکر می‌نمایم.

نماینده مردم کلاله، مینودشت، مراوه تپه و گالیکش در مجلس افزود: با توجه به اینکه استان گلستان از حیث وحدت و امنیت در کشور بی نظیر است و کشور ما نیز در دنیا بی‌همتا، امید است امت اسلامی با تمسک به ریسمان الهی با وحدت خود در برابر دشمنان و تفرقه‌افکنان و استکباران جهانی ایستادگی نموده و با ید واحد شدن، اقتدار خود را نشان دهند.

کوسه غراوی خطاب به رئیس جمهور گفت: امسال را مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی همراه با اقدام و عمل نام گذاری نمودند و از سال 69 تاکنون مسیر منویات معظم له به سوی نیل به پیشرفت و تعالی دولت و ملت بوده، از مجلس انتظار می‌رود با ارزیابی تحقق شعار سال عملکرد دولت را در این حوزه به مردم گزارش نمایند. 

به گفته وی، تقاضای قاطعانه بنده به عنوان نماینده مردم این است که حرکت دولتمردان جهت آسیب‌شناسی عملی نشدن کامل این شعارها در طی 27 سال بررسی و به مردم گزارش شود تا با مدیریت علمی بتوانیم در مسیر منویات مقام معظم رهبری مطابق برنامه توسعه و افق 1404 به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی برسیم.

وی افزود: موضوع اشتغال و تولید و کمک برای جوانان و نظارت بر طرح بهین‌یاب و تبدیل به شغل و احیای صنعت کشور، جهت جلوگیری از شرمندگی، مراجعه سیل عظیم جوانان، از وظایف مسئولین است. بنده در اینجا با کمال تأسف باید عرض کنم نبود شغل در کشور باعث شده جوانان تحصیلکرده با مدارج عالی بیکار باشند. همان گونه که در اصل 28 قانون اساسی آمده است: "دولت موظف است با رعایت نیاز جامعه به مشاغل گوناگون برای همه افراد امکان اشتغال به کار و شرایط مساوی را برای احراز شغل ایجاد نماید."

نماینده مردم کلاله و مینودشت در مجلس خاطر نشان کرد: مردم شریف و انقلابی استان گلستان علی‌الخصوص مردم حوزه انتخابیه‌ام در انتخابات سال 92 با حضور حداکثری و با رأی بالا به حضرت عالی نشان دادند که همیشه در صحنه‌های انقلاب حضور داشته و در سفر هیأت دولت به استان در آذر 93 به مردم شریف این استان وعده هایی دادند که خواستار تحقق کامل آن هستیم.

به گفته وی ، عملیاتی و اجرایی نمودن 121 پروژه عمرانی، زه کشی برای هزاران هکتار از اراضی استان  تا پایان دولت یازدهم ،  توسعه ریلی گرگان- کلاله- مشهد و اعلام منطقه آزاد تجاری اینچه برون از جمله این وعده ها هستیم که ضمن تقدیر از دولت محترم، جا دارد از تمامی نمایندگان مجلس جهت تصویب یک فوریت مناطق آزاد تجاری تشکر نمایم و امیدوارم که این طرح پس از تصویب موجبات اشتغال در استان را فراهم نماید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار