شهردار کرمانشاه:
شهردار کرمانشاه با اشاره به اتصال میدان جمهوری (تاج‌گذاری) به میدان امام خمینی(ره) در کمربندی غربی گفت: بهره‌برداری از این پروژه تاثیر چشمگیری در کاهش بار ترافیکی کرمانشاه دارد.
کد خبر: ۳۲۱۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸ 01 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،آرش رضایی امروز اظهار داشت:‌ معبر جدید شهرداری کرمانشاه اکنون در حال ساخت است و میدان جمهوری به سمت کمربندی غربی را به هم متصل می‌کند.

شهردار کرمانشاه با اشاره به اینکه عنوان این معبر جدید در آینده با مشورت شورای نامگذاری دبیرخانه شهرداری انتخاب می‌شود، بیان کرد: این معبر دارای 2 باند و 10 هزار متر مربع مساحت است که تاثیر چشمگیری در کاهش بار ترافیکی دارد.

 این مسؤول از بهره‌برداری این معبر جدید طی یک‌ماه آینده خبر داد و افزود: 2 لاین این معبر در واقع میدان تاج‌گذاری را به کمربندی متصل می‌کند که در لاین راست‌ آن خودروها به میدان تاج‌گذاری هدایت می‌شوند و در لاین چپ نیز به مسیر کمربندی غربی منتهی می‌شود.

رضایی با اشاره به 10 هزار متر مربع خاک‌برداری این معبر ادامه داد: در حال حاضر حدود 2 هزار متر مربع خاک‌ریزی این معبر انجام شده است.

به گفته وی، بیش از یک‌هزار و 800 متر مربع جدول‌گذاری این معبر است که در ظرف کمتر از یک ماه آینده نیز 8 هزار متر مربع آسفالت آن انجام می‌شود.

شهردار کرمانشاه به استفاده از 1500 متر مکعب مصالح ساختمانی در این معبر اشاره و تاکید کرد: در حال حاضر زیرساخت‌های این پروژه به اتمام رسیده و آسفالت آن به طول 250 متر در 2 باند 8.5 متر مربعی طی روزهای آینده در دستور کار است.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات لازم این پروژه هنوز مشخص و برآورد نشده است، گفت: معبر مذکور در کاهش بار ترافیکی 100 درصد تاثیر دارد.

رضایی از آغاز عملیات ساخت این پروژه در منطقه هشت کرمانشاه از شهریور سال‌جاری خبر داد و اظهار داشت:‌ بهره‌برداری از این معبر در پنجشنبه هفته آینده با حضور مسؤولان استانی انجام می‌شود که با هدف کاهش بار ترافیکی میدان جمهوری را به میدان امام خمینی(ره) در کمربندی غربی متصل می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار