عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: حسین رضازاده برای ادامه فعالیت خود به عنوان شورای شهر تهران، در انتخابات فدراسیون وزنه برداری شرکت نمی کند.
کد خبر: ۲۷۸۹۴
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱ 26 April 2015
ابوالفضل قناعتی در گفت و گو با  ایرنا افزود: برهمین اساس حسین رضا زاده از عضویت در شورای اسلامی شهر تهران استعفا نکرده است.

وی با بیان اینکه انتخابات ریاست فدراسیون وزنه برداری فردا(دوشنبه) برگزار می شود اظهار کرد: رضا زاده در این دوره از انتخابات شرکت نخواهد کرد.

حسین رضا زاده علاوه بر عضویت در شورای اسلامی شهر تهران، ریاست فدراسیون وزنه برداری را نیز بر عهده داشت که به دلیل قوانین مربوط به افراد دو شغله، در انتخابات دوره آینده ریاست فدراسیون شرکت نمی کند.

انتخابات فدراسیون وزنه برداری فردا(دوشنبه) برگزار می شود و 10 نفر به نام های حسین رضا زاده، علی مردای، عبدالکریم پورکیان احمدآبادی، احمد سعادتمند، بهروز بهمند، علیرضا میرزایی، کوروش باقری، مهدی روحانی، منوچهر رضاخانی و سیدعیسی عابدی مشهدی میقانی نامزد تصدی این پست هستند.

پیش از این وزارت ورزش و جوانان اعلام کرده بود که رضا زاده نمی تواند در صورت ماندن در شورای شهر تهران در انتخابات ریاست فدراسیون وزنه برداری شرکت کند و باید یک روز قبل از برگزاری انتخابات از شورای شهر استعفا دهد.

به اعتقاد این وزارتخانه عضویت در شورای شهر شغل محسوب می شود و افراد دو شغله نمی توانند در انتخابات فدراسیون ها شرکت کنند. 

پیش از این رضا زاده خود عنوان کرده بود با توجه به رای شورای حل اختلاف دو شغله محسوب نمی شود و قصد دارد در انتخابات حضور پیدا کند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار