با حضور معاون وزیر بهداشت انجام شد
محمدرضا باباییان گفت: امروز باید کمربند محرومیت در بخش سلامت را در استان بزداییم از این رو توجه خاصی به ارائه خدمات در نقاط مرزی و محروم استان داریم.
کد خبر: ۲۷۵۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴ 10 August 2016
ظهر امروز با حضور معاون وزیر بهداشت 12 پروژه متمرکز سلامت در سطح استان گلستان افتتاح شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: این پروژه‎ها شامل 11 مرکز بهداشت درمانی روستایی در سطح استان و یک آزمایشگاه مرکزی در شهرستان علی‎آبادکتول است.

محمدرضا باباییان افزود: این دوازده پروژه با اعتباری به میزان 10 میلیارد تومان انجام شد و بیشتر این پروژه‎ها در مناطق محروم، مرزی و شرق استان افتتاح شد.

وی با بیان این‎که رویکرد دانشگاه علوم پزشکی ارائه خدمات به مناطق محروم استان گفت: برای ما خیلی مهم است که همه شهروندان در تمام نقاط استان از خدمات سلامت برخوردار باشند.

توجه خاص دانشگاه علوم پزشکی به ارائه خدمات در نقاط مرزی و محروم استان گلستان

وی ادامه داد: امروز باید کمربند محرومیت در بخش سلامت را در استان بزداییم از این رو توجه خاصی به ارائه خدمات در نقاط مرزی و محروم استان داریم.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان بیان کرد: در برنامه تحول سلامت که در سه سال اخیر در حال اجراشدن است تمام سعی و تلاش شبانه‎روزی ما بر این قرار گرفته تا خدمات کیفی و کمی در بخش سلامت ارتقا یابد و راه‌اندازی 7 بیمارستان در سه سال گذشته، اضافه کردن 207 تخت مراقبت ویژه و خرید و نصب ده‌ها میلیارد تومان تجهیزات مدرن پزشکی در استان گواه بر این سخن است.

باباییان بیان کرد: اینها تنها گوشه‌ای از برنامه‎ها در قالب طرح تحول سلامت است و معتقدیم هنوز برای افزایش خدمات سلامت در استان باید کارهای بیشتری انجام شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار