ابراهیم کریمی: در ساحل زیبای دریای خزر در شهرستان بندرگز پارک ساحلی به کمک شهرداری این شهر احداث می‌شود.
کد خبر: ۲۵۱۹۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۱ 26 June 2016
دبیر کارگروه گردشگری استان گلستان گفت: در ساحل زیبای دریای خزر در شهرستان بندرگز پارک ساحلی به کمک شهرداری این شهر احداث می‌شود.
ابراهیم کریمی ظهر امروز در جلسه‌ی کارگروه گردشگری استان اظهار داشت: در این جلسه کارگروه گردشگری استان 3 موضوع مهم با گردشگری مورد بررسی قرار گرفت و مصوب شد.
وی افزود: نخستین طرح که مدت‌ها در گردشگری استان گلستان مورد بررسی قرار گرفت، طرح تله‌کابین آبشار کبودوال علی‌آبادکتول بود که مورد تصویب قرار گرفت.
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان تأکید کرد: مجری و سرمایه‌گذار این طرح مشخص شده و با مشارکت بخش خصوصی که اهالی شهرستان علی‌آبادکتول است، این طرح اجرایی می‌شود.
وی گفت: هم‌چنین طرح تله‌کابین گرگان مسیر خود را طی کرده و به دنبال اجرایی‌شدن این طرح هم هستیم و با برداشته شدن موانع مسیر تا 2 سال آینده اجرایی می‌شود.
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان تصریح کرد: اجرای پارک ساحلی در بندر گز از دیگر مصوبات این جلسه بود که با کمک شهرداری بندرگز به اجرا درخواهد آمد.
کریمی افزود: این طرح باید با دقت بررسی می‌شد و با بررسی انجام شده این پارک در زمین اداره‌ی راه و شهرسازی در اختیار شهرداری گذاشته، ساخته خواهد شد.
دبیر کارگروه گردشگری استان گلستان اظهار کرد: وسعت این پارک 28 هکتار است و با کمک شهرداری ساخته خواهد شد.
کریمی درباره‌ی طرح‌هایی که سازمان گردشگری و پایانه‌های استان گلستان در محورهای اصلی استان اجرا می‌کنند، گفت: مصوب شد تا طرح‌های آن‌ها در قالب طرح‌های مشترک باشد و موازی‌کاری در این بخش انجام نشود.
وی گفت: هدف ما از اجرای طرح‌های مختلف در استان گلستان ماندگاری مسافران است تا زمان آن از یک روز و نیم بیش‌تر شود و استان گلستان مقصد گردشگری شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار