کد خبر: ۲۳۱۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲ 17 May 2016


مدیرکل تعزیزات حکومتی استان البرز با اشاره به کشف پنج هزار کنسور تاریخ مصرف گذشته در شهرستان نظرآباد، گفت: برای سه کارخانه صنعتی متخلف در این شهرستان پرونده تشکیل شده است.

علی اکبر مختاری در گفتگو با خبرنگار مهر از تعطیلی یک کارگاه بسته بندی سبزی در شهرستان نظرآباد خبر داد و اظهار کرد: سه پرونده تخلف دیگر نیز از ۳ کارخانه در این شهرستان تشکیل شده است.

وی افزود: این بازرسی با حضور گشت سیار ویژه این اداره کل، رئیس تعزیرات حکومتی نظرآباد، بازرسین صنعت، معدن و تجارت، شبکه بهداشت و نیروی انتظامی شهرستان نظرآباد برگزار شد.

مدیرکل تعزیزات حکومتی استان البرز تصریح کرد: طی بازدید و بررسی از کارخانجات، کارگاه بسته بندی سبزی در نظرآباد به علت تقلب و عدم رعایت موازین بهداشتی در سطح قابل توجهی تعطیل شد.

وی همچنین از تشکیل پرونده برای ۳ واحد تولیدی صنعتی دیگر در این منطقه خبر داد و گفت: این امر به علت عدم رعایت موازین بهداشتی برای ۳ کارخانه تشکیل شد.

مختاری در پایان بیان کرد: در بررسی از کارگاه بسته بندی سبزی ۵ هزار کنسرو تاریخ مصرف گذشته و فاقد لیبل شناسایی کشف شد که متصدیان این واحد با درج تاریخ و لیبل جدید آنها را روانه بازار می کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار