کد خبر: ۲۰۳۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷ 29 March 2016
تابناک گیلان: رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان رشت: بازدید گردشگران از منطقه نمونه گردشگری سقالکسار از سقف 4 هزار نفر گذر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان، حسین میرزایی در تشریح این خبر با ابراز خرسندی از افزایش ورود گردشگر به گیلان، به حضور علاقمندان به طبیعت در سد خاکی سقالکسار اشاره کرد و گفت: شمار بازدیدکنندگان از سد خاکی سقالکسار بعنوان یکی از مناطق نمونه گردشگری استان گیلان، از مرز 4 هزار نفر گذر کرد.

وی با اشاره به اینکه خدمات رسانی به گردشگران در نوروز 95 با کیفیت و کمیت بهتری نسبت به سال های گذشته دنبال می شود، اذعان داشت: توزیع اقلام فرهنگی، نقشه، لوح فشرده جاذبه های گردشگری در مبادی ورودی استان و شهرستان، همه روزه بصورت مستمر انجام می شود.

میرزایی افزود: برگزاری جشنواره های بومی - محلی و نیز برپایی نمایشگاه های صنایع دستی از فعالیت های ویژه نوروزی بود که مورد توجه گردشگران قرار گرفت و بستر آشنایی مردمان سایر نقاط ایران با فرهنگ و هنر گیلانیان را فراهم نمود.

این مسئول در پایان با تاکید بر لزوم حسن اخلاق از سوی فعالان فرهنگی گیلان، از گردشگران خواست تا با حفظ محیط زیست و حراست از آثار تاریخی در حفظ این میراث ارزشمند کوشا باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار