فرماندار تویسرکان با اشاره به سفر رییس جمهوری و کاروان تدبیر و امید به استان همدان در سوم شهریورماه سال 94 گفت: 537 میلیارد ریال اعتبار در قالب طرح های مختلف به غیر از طرح های حوزه آب و فاضلاب و مجتمع های آبرسانی، از محل این سفر به شهرستان تویسرکان اختصاص یافت.
کد خبر: ۱۹۷۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲ 15 March 2016
 فرماندار تویسرکان با اشاره به سفر رییس جمهوری و کاروان تدبیر و امید به استان همدان در سوم شهریورماه سال 94 گفت: 537 میلیارد ریال اعتبار در قالب طرح های مختلف به غیر از طرح های حوزه آب و فاضلاب و مجتمع های آبرسانی، از محل این سفر به شهرستان تویسرکان اختصاص یافت.

به گزارش ایرنا ،حبیب مومیونددر نشست پیگیری مصوبات سفر رییس جمهوری به استان همدان در شهرستان تویسرکان افزود: از این میزان اعتبار، 367 میلیارد ریال مربوط به سال 94 و 170 میلیارد ریال نیز مربوط به سال 95 می شود.

وی بیان کرد: بیمارستان قائم تویسرکان از محل سفر رییس جمهوری به استان همدان در سال جاری، 45 میلیارد ریال اعتبار در سال 94 و 70 میلیارد ریال اعتبار در سال 95 تخصیص گرفته و با اختصاص 100 میلیارد ریال از سایر محل های اعتباری باید تا پایان سال 95 به بهره برداری برسد.

به گفته مومیوند همچنین طرح ایجاد تاسیسات بخش آب و فاضلاب شهر تویسرکان از محل سفر رییس جمهوری و سایر بخش ها اعتباری افزون بر 84 میلیارد ریال اختصاص گرفته است.

وی ادامه داد: به طرح های ساختمات سد سرابی، شبکه آبداری و زه کشی و آبرسانی به تویسرکان از سد سرابی نیز به ترتیب 150 میلیارد ریال و 160 میلیارد ریال از محل سفر رییس جمهوری اختصاص یافته است.

فرماندار تویسرکان با اشاره به اینکه سه سرفصل و طرح کلی اجرایی در سطح استان همدان نیز از اعتبارات تخصیصی سفر رییس جمهوری بهره مند شده اند تصریح کرد: اعتبارات این بخش ها توسط مدیران استانی به شهرستان ها اختصاص می یابد و این به معنای لزوم تلاش مدیران مرتبط دستگاه های اجرایی شهرستانی برای جذب بهتر و بیشتر اعتبارات است.

وی خاطر نشان کرد: احداث مجتمع های آبرسانی و دو طرح کمک های فنی و اعتباری و آبیاری تحت فشار و اجرای عملیات آب و خاک در عرصه جهاد کشاورزی، این سه سرفصل کلی را تشکیل می دهند.

فرماندار تویسرکان همچنین بر اطلاع رسانی و بیان گزارش دقیق و شفاف از عملکرد و اجرای طرح های مختلف توسط دولت در سطح شهرستان تاکید و تصریح کرد: ما مدیران دولت هستیم و نمی توانیم نسبت به تبیین عملکرد دولت بی تفاوت باشیم.

وی اضافه کرد: در برخی مواقع از کمبود تبیین شفاف و دقیق خدمات دولت توسط برخی دستگاه های اجرایی گله داریم و این در حالی است که ما خواستار بیان خدمات واقعی و نه فقط شعاری و ظاهری هستیم.

مومیوند تاکید کرد: مدیران دستگاه های مختلف اجرایی در شهرستان باید به صورت مرتب و دقیق وضعیت جذب اعتبارات را رصد و گزارش کنند و بیش از پیش پیگیر جذب اعتبارات ملی باشند.

تویسرکان یکی از شهرستان های استان همدان در 90 کیلومتری شهر همدان است که از سه شهر، دو بخش و هفت دهستان برخوردار است.

رییس جمهوری و هیات دولت سوم شهریور ماه سال 94 به استان همدان سفر کردند و وزیر اطلاعات به عنوان نماینده رسمی دولت در جمع مردم شهرستان تویسرکان حضور یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار