کد خبر: ۱۹۴۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱ 07 March 2016

فرماندار ساوجبلاغ از احداث مجهزترین بیمارستان صحرایی کشور در حاشیه آزاد راه کرج - قزوین و در محدوده این شهرستان خبرداد.

به گزارش ایرنا، ابوالقاسم پالیزگیر روز دوشنبه در نشست مشترک ستاد اجرایی خدمات سفر و مدیریت بحران شهرستان ساوجبلاغ افزود:

با توجه به وجود آزاد راه کرج - قزوین و تردد هزاران مسافر از این مسیر، ساخت این بیمارستان در دستور کار قرار گرفته است.

وی شمار میهمانان نوروزی را با توجه به وجود آثار تاریخی و تفرجگاه های بکر طبیعی این شهرستان در ایام نوروز را چشمگیر توصیف کرد و خاطر نشان کرد: امیدواریم در ایام نوروز با ارائه خدمات خوب شاهد رضایت مندی مسافران و گردشگران باشیم.

فرماندار ساوجبلاغ اظهار داشت : تمام دستگاه های اجرایی این شهرستان در ایام تعطیلات نوروز باید با ارائه خدمات لازم و ایجاد امکانات اقامتی، رفاهی و خدماتی و تامین مایحتاج عمومی و ارائه خدمات به مسافران بکوشند .

پالیزگیر گفت : توزیع بیش از 300تن پرتقال و 120 تن سیب در 21 نقطه از شهرستان از دیگر برنامه هایی است که از سوی جهاد کشاوزری ،تعاون روستایی و اداره صنعت معدن و تجارت از روز 25 اسفند انجام خواهد شد.

وی بیان داشت: در بحث مدیریت بحران ، پیشگیری از بحران وآمادگی برای مقابله با آن از اهمیت خاصی برخوردار است و همه دستگاه های اجرایی می بایست از قبل برای مقابله با حوادث احتمالی برنامه ریزی کنند وبا یکدیگر تعامل وهمکاری داشته باشند تا در هنگام بروز حوادث بتوانند در کم ترین زمان ممکن بحران را مدیریت نمایند .

فرماندار ساوجبلاغ با تاکید بر لزوم تعامل وهمکاری همه دستگاه های اجرایی شهرستان اظهار داشت : کلیه امکانات سیستم اداری شهرستان باید در خدمت ستاد مدیریت بحران وخدمات سفر شهرستان باشد و همه دستگاه های اجرایی باید ضمن تعامل و همکاری با یکدیگر ، آمادگی کامل برای مقابله با بحران های احتمالی ایام سفرهای نوروزی را داشته باشند .

وی در ادامه افزود : در بخش روستایی نیز بخشداران باید با همکاری دهیاران شرایط لازم را فراهم نمایند وبابرگزاری جلسات مختلف تک تک مسائل را بررسی کرده ونواقص ها را برطرف نمایند.

پالیزگیر تصریح کرد: باید تمامی دستگاه ها امکانات وتجهیزات دستگاه ذیربط خود را فراهم کنند و در صورت کمبود امکانات قبل از وقوع مشکلات مذکور نسبت به رفع کمی وکاستی های موجود اقدام کنند تا در مواقع ضروری بتوانند در کم ترین زمان ممکن بحران را مدیریت کنند.

وی همچنین از کلیه اعضای ستاد خدمات سفر خواست تمام توان و ظرفیت خود در جهت تهیه امکانات و تمهیدات لازم برای استقبال از مسافرین نوروزی بکار گیرند .

وی تاکید کرد : تامین امنیت ، سلامت و رفاه مسافران از اولویت های ستاد سفر شهرستان ساوجبلاغ است .

پالیزگیر از تمام مسئولان ادارات ساوجبلاغ خواست در ایام تعطیلات در صورت خروج از شهرستان ضمن اطلاع رسانی برای خود جایگزین معرفی کنند.

وی همچنین از مسئولان ادارات خدمات رسان شهرستان خواست تا ضمن مدیریت بحث حفاری ها در سطح شهر ، از تاریخ 25 اسفند 94 تا 20 فروردین 95 هرگونه حفاری غیر ضروری در سطح شهر و روستا را ممنوع نمایند.

فرماندار ساوجبلاغ با اشاره به نزدیک بودن عید و حضور مردم در بازار از دست اندرکاران و دستگاه های نظارتی و اجرایی خواست در آستانه عید و در ایام تعطیلات نوروزی نظارت و کنترل بر بازار و برخورد با گران فروشان را تشدید نمایند.

وی همچنین در ارتباط با نمایشگاه بهاری گفت: برای تنظیم قیمت بازار باید روی تمام اجناس، قیمت ها نصب شده و اجازه ندهیم غرفه ها اجناس فاقد کیفیت خود را عرضه کنند.

وی همچنین با اعلام اینکه این جلسه جایگاه حقوقی داشته به مسئولان خدمات رسان افزود: این گونه نیست که مصوبه ای امروز به تصویب برسد و مسئولان فراموش کنند وباید در صورت بروز هرگونه مشکل پاسخگو باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار