رئیس راه و شهرسازی شهرستان فامنین از آزادسازی 150 کیلومتر در محورهای شهرستان فامنین در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۹۱۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹ 05 March 2016

رئیس راه و شهرسازی شهرستان فامنین از آزادسازی 150 کیلومتر در محورهای شهرستان فامنین در سال جاری خبر داد.

به گزارش فارس، ابوذر میهنی اظهار کرد: در این ماه، رگلاژ و تسطیح شانه راه‌های آسفالته به مقدار 80 کیلومتر در محور پل 123 به گردنه دخان ـ محور فامنین به پل ساوه ـ محور سراوک و همچنین 50 کیلومتر رگلاژ راه‌های روستایی انجام شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فامنین ادامه داد: تهیه و نصب گاردریل و حفاظ در محور پل 123 و همچنین شست‌وشو و پاک‌سازی گاردریل‌ها و نیوجرسی‌ها به میزان 20 کیلومتر از مجموعه فعالیت‌های راهداری در ماه گذشته است.

وی افزود: 120 مورد انواع تابلوهای اخطاری و انتظامی در محور پل 123 تا گردنه دخان ـ محور اصله به کاج و همچنین 60 مترمربع تابلوی اطلاعاتی در محور پل ساوه به فامنین و محور سه‌راهی اصله به گردنه دخان تعمیر و نصب شده است.

میهنی اضافه کرد: پاک کردن و تنظیم قنوها با گریدر به مقدار 70 کیلومتر در راه‌های اصلی در کل حوزه و همچنین 25 کیلومتر در راه‌های روستایی از فعالیت‌های راهداری در بهمن ماه سال جاری است.

وی افزود: خط‌کشی راه‌های آسفالته به تعداد 28 کیلومتر در محور پل 123 ـ گردنه دخان و همچنین نصب و بازسازی و تعمیر تابلو مسیر نما، جان‌پناه پل و فلش گروهبانی از کارهای صورت گرفته این اداره است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فامنین در پایان خاطر نشان کرد: یکی از اقدامات این اداره در راستای افزایش ایمنی مسیرها، اصلاح سه مورد پیچ‌های خطرناک در محور روستایی صادق‌لو و نیز احداث یک مورد دوربرگردان و پارکینگ در محور پل 123 به تجرک است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار