سرهنگ مهدی شاکری گفت: بهره برداری کامل آزاد راه همدان - ساوه ایمنی جاده های همدان را افزایش داد.
کد خبر: ۱۷۸۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰ 10 February 2016

سرهنگ مهدی شاکری گفت: بهره برداری کامل آزاد راه همدان - ساوه ایمنی جاده های همدان را افزایش داد.

به گزارش برنا ،رئیس پلیس راه استان همدان در حاشیه افتتاح شش طرح زیربنایی در همدان افزود: جاده همدان - ساوه یکی از پرترافیک ترین جاده های استان همدان به شمار می رود که بخش زیادی از ناوگان عمومی و شخصی از این مسیر تردد دارند.

وی اضافه کرد: این آزاد راه ، استان های غربی را به مرکز کشور متصل کرده بر این اساس از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه سرعت تردد خودروها در آزاد راه نسبت به دیگر مسیرها بیشتر است بنابراین می طلبد با سرعت مطمئنه تردد کرده و میزان سرعت تعیین شده را رعایت کنند.

رئیس پلیس راه استان همدان اظهار کرد: با بهره برداری از این آزاد راه، رانندگانی که از این مسیر تردد دارند دیگر از مسیرهای پر پیچ و خم و حادثه خیز موجود در حدفاصل تجرک تا دخان را نمی بینند.

سرهنگ شاکری بیان کرد: بخشی از آزاد راه همدان - ساوه در حد فاصل جاده قدیم ساوه شامل تجرک تا دخان دو طرفه است و احتمال بروز سانحه رانندگی در این محور زیاد است بر این اساس بهره برداران از این مسیر باید با احتیاط بیشتری تردد کنند.

وی با تاکید بر ضرورت استفاده از تجهیزات نوین برای کنترل تخلفات رانندگی اظهار کرد: تجهیز جاده های همدان به دوربین در اولویت سازمان حمل و نقل جاده ای کشور قرار دارد.

طرح قطعه پایانی آزاد راه همدان - ساوه به طول 28 کیلومتر می باشد و این قطعه در کیلومتر 95 تا 123 باند جنوبی آزاد راه همدان - ساوه حد فاصل دخان تا تجرک است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار