مدیرکل راه و شهرسازی همدان با اشاره به اینکه ۲۵ راهدارخانه در طرح نوروزی در همدان فعال است، گفت: ۲۶۷ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری در سطح محورهای همدان مستقر شده‌اند.
کد خبر: ۱۷۰۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶ 28 March 2015

 مدیرکل راه و شهرسازی همدان با اشاره به اینکه ۲۵ راهدارخانه در طرح نوروزی در همدان فعال است، گفت: ۲۶۷ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری در سطح محورهای همدان مستقر شده‌اند.

 به گزارش تسنیم؛ محمد رودباری  اظهار داشت: ۲۵ راهدارخانه از زمان آغاز طرح نوروزی از ۲۵ اسفندماه تا ۱۵ فروردیم ماه ۹۴ در سطح راه‌های استان همدان فعال است.

رودباری بیان کرد: تعداد ۳۳۰ نفر نیروی انسانی در طرح نوروزی در محورهای همدان مشغول خدمات رسانی به مردم و مسافران هستند.

وی تصریح کرد: ۵ اکیپ امداد خودرو این نهاد در سطح محورها به خودروهایی که دچار نقص شده‌اند خدمات ارائه می‌دهند.

رودباری با اشاره به اینکه ۱۸ اکیپ تعمیراتی در ایام نوروز در سطح راه‌های استان حضور دارند، گفت: این اکیپ‌ها در مورد تعمیر تابلوهای علائم راهنمایی، خرابی گاردریل‌ها و یا تجهیزاتی که در جاده ها نصب شده وارد عمل شده و نشبت به اصلاح آن اقدام می‌کنند.

 

مدیرکل راه و شهرسازی همدان اظهار داشت: ۲۶۷ دستگاه انواع ماشین آلات در طرح نوروزی در محورهای همدان مستقر هستند.

وی با اعلام اینکه تمامی راه‌های استان برای تردد باز است، اظهار داشت: در دو روز گذشته محورهای همدان با بارش پراکنده برف و باران مواجه بود در برخی محورها نیز مه وجود داشت که اکیپ‌ها به سرعت برف روبی و نمک پاشی محورها را انجام و در این زمینه مشکلی نداشتیم.

 ترددها به صورت عادی در حال جریان است، ضمن اینکه اکیپ‌های امداد خودرو و اکیپ‌های تعمیراتی آماده خدمات رسانی به گردشگران نوروزی و مسافران در راه‌ها هستند.

 رودباری بیان کرد: مسافران برای اطلاع از وضعیت راه‌های استان همدان می‌توانند با شماره تلفن گویای ۱۴۱ و یا با شماره ۰۸۱۳۲۵۶۹۲۰۰ تماس حاصل کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار