معاون استاندار گلستان:
معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس، نقش بازاریان را در تشویق و ترغیب اقشار مختلف مردم برای حضور حداکثری درانتخابات مهم دانست و گفت: با دستیابی به برجام، رونق به بازار بر می‌گردد.
کد خبر: ۱۷۰۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱ 26 January 2016

محمد حمیدی دوشنبه شب درجمع اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف و روسای اتحادیه‌های صنفی این شهرستان اظهار کرد: امروز مساله انتخابات و حضور پرشور و حداکثری مردم درآن از اولویت‌های اصلی نظام و دولت است.


وی، انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را از بسیار مهم و دو ستون اصلی نظام دانست و گفت: این دو انتخابات رفراندم ملت برای تعیین سرنوشت کشور است.


حمیدی با تاکید برضرورت حضور حداکثری مردم بویژه کسبه و بازاریان در انتخابات هفتم اسفند 94، اضافه کرد: بطور معمول یک سوم جمعیت کشور را بازاریان و خانواده آنان تشکیل می‌دهد و همین نسبت در استان‌ها و شهرستان‌ها نیز وجود دارد، بنابراین حضور این قشر در انتخابات قابل توجه بوده و اهمیت بر هیچکس پوشیده نیست.


حمیدی، نقش بازاریان را در تشویق و ترغیب دیگر اقشار جامعه برای حضور گسترده در انتخابات مهم دانست و تصریح کرد: حفظ آرامش فعلی بازار و تقویت آن و ارائه خدمات با کیفیت به مردم، زمینه ساز ایجاد امید و نشاط درجامعه برای شرکت حداکثری در انتخابات خواهد بود.


فرماندار ویژه گنبدکاووس به سختی و مشقت‌های مردم و بازاریان به دلیل تحریم‌های ظالمانه دشمنان در سال‌های گذشته اشاره کرد و گفت: با دستیابی به برجام که اثبات حقانیت ملت و صدور مجوز رسمی ازسوی سازمان‌های بین المللی به ایران برای بهره مندی از دانش هسته‌ای بود، ان‌شاء‌الله رونق به بازار بر می‌گردد.


وی، ملت ایران را پیروز نهایی برجام دانست و افزود: اگر صبوری، مقاومت و ایستادگی مردم و در کنار آن هدایت‌های رهبری و تجربه و درایت تیم مذاکره کننده نبود، به یقین برجام حاصل نمی‌شد.


حمیدی به شرایط حساس منطقه‌ای خاورمیانه هم اشاره کرد و گفت: امروز چشم دشمنان به میزان حضور مردم ایران درانتخابات است و ملت با حضور گسترده خود و انتخاب افراد شایسه و اصلح، به آنان پیام خواهد داد که با وجود سختی‌ها و تحریم‌ها، همواره پشتیبان نظام اسلامی خویش خواهند بود.


وی همچنین با قدردانی از کسبه و بازاریان گنبدکاووس به دلیل همراهی با نظام و دولت درهمه صحنه‌ها، اضافه کرد: این قشر از همراه‌ترین تشکل‌های مردمی در همراهی با انقلاب از قبل پیروزی تاکنون بوده و هستند.


حمیدی، قانون مداری و رعایت اخلاق را لازمه فعالیت اقتصادی در بازار دانست و تصریح کرد: اصناف باید ضمن خودنظارتی، آن دسته از کسبه‌ای را که به دنبال ایجاد اخلال در بازار هستند، در صورت امکان هدایت و در غیر این صورت از خود طرد کرده و به دست قانون بسپارند.


وی از بازاریان خواست مراقب سوء استفاده احتمالی برخی کاندیداها و طرفداران آنان باشند، ضمن اینکه کمیته پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی در دادگستری گنبدکاووس تشکیل شده است.


رئیس اتاق اصناف گنبدکاووس نیز در این نشست ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ایام دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی، نقش و حضور بازاریان را در پشتیبانی از انقلاب اسلامی در 37 سال گذشته انکار‌ناپذیر دانست و گفت: کسبه و بازاریان همواره در کنار انقلاب و مردم هستند.


عادل همت زاده به فعالیت افزون بر 11 هزار واحد صنفی دارای پروانه کسب درقالب 58 اتحادیه صنفی دراین شهرستان اشاره کرد و ازبرگزاری یادواره 400 شهید جامعه اصناف استان گلستان به میزبانی گنبدکاووس خبر داد و افزود: این مراسم 15 بهمن امسال برگزار می‌شود.


دراین نشست که درسالن اجتماعات اتاق اصناف گنبدکاووس برگزار شد، فرمانده انتظامی، رئیس صنعت، معدن و تجارت و برخی مسئولان این شهرستان حضور داشتند.ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار