دبیر هیات عالی گزینش کشور گفت: قوانین و دستورالعمل هایی که برای گزینش آمده، نیاز به تغییر دارد که این کار را در فرصت مناسبی انجام خواهیم داد.
کد خبر: ۱۵۸۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۳ 06 January 2016
اسدالله وطنی در سومین همایش گزینشگران استان گلستان که ظهر سه شنبه در دانشگاه علوم پزشکی گلستان، برگزار شد، افزود: باید پیام امام در روز ۱۵ دی ماه را گرامی بداریم که چراغ راهی را برای ما به ارمغان گذاشتند. مطالعه پیام امام (ره) برای همه گزینشگران در هر سال نیاز و واجب است.

وی ادامه داد: ما فقط جمله را می خوانیم و از آن می گذریم اما با تفکر در آن می توانیم به ویژگی های مهمی برسیم که باید در خودمان ایجاد کنیم.

وی تذکر در مسائل اخلاقی و رفتاری را مساله مهم دانست و گفت: این تذکرات نیاز انسان است و برای ساخته شدن باید از آن بهره ببرد.

وطنی به کار سخت گزینشگران اشاره کرد و گفت: این قشر از جامعه هر روزه فشار بسیار زیادی را متحمل می شوند و زحمات بی دریغی انجام می دهند که قابل تحسین است.

دبیر هیات عالی گزینش کشور خاطرنشان کرد: پس از اینکه این مسئولیت را قبول کردم و با کارهای گزینش بیشتر آشنا شدم، از همه هیئت های مرکزی دعوت کردم تا برای ارائه مشکلات و طرح برنامه ها حضور یابند. نشستی رودررو با آنها داشتیم و با گوش دادن مشکلات آنها، سعی در برطرف کردن آنها داریم.

وی اظهار کرد: کارگروه های بسیاری در زمینه گزینش تشکیل شده است که یکی از آن ها کارگروه ارتقاء سطح گزینش است. سعی می کنیم تا به کارگیری نظرات شما، نقاط ضعف را جایگزین نقاط قوت کنیم.

وطنی بیان کرد: تمامی قوانین و دستورالعمل های گزینش باید بازنگری شود اما به فرصت لازم نیاز دارد و پیگیر این موضوع نیز هستیم. شما دوستان می توانید با نظرات خود ما را در هرچه بهتر پیش بردن برنامه های هیئت گزینش همراهی کنید تا به نتیجه خوبی برسیم.

دبیر هیئت عالی گزینش کشور گفت: همه مشکلات حل شدنی نیست و سعی می کنیم تا جایی که مقدور باشد آن را مرتفع کنیم و به راه حل های خوبی برسیم.

اسدالله وطنی در پایان با اشاره به اعدام شیخ نمر گفت: اعدام شیخ نمر رهبر شیعیان عربستان که در جهت تبلیغ دین و اسلام بود، کار بی تدبیری از سوی حکومت آل سعود بود و در این مسئله کشورهای آمریکا و اسرائیل نقش داشته اند که امیدواریم خداوند منان ریشه این ظالمان را از روی زمین نابود کند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار